Fiesta [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 444
Artikelnaam: Fiesta
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: Maak het feest met Fiesta! 4 compacte maar krachtige kometen, ze schieten door tot in de vroege uurtjes.
Tijdsduur: 15-20sec
Stijghoogte: 10-15m
Richtprijs: 19,95

O.a. te koop bij: [B]www.vuurwerkplanet.nl[/B]

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

444_fiesta.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit lijkt me een geinig pakketje om er bij te nemen. 4 kometen voor maar 20euro.
Nu alleen nog even afwachten voor een foto of een eerste dummy op het werk, om te bekijken of het een beetje fatsoenlijk kaliber is, of á la power pearls:p

Ik denk eerder aan het laatste wat jij zei, zoals ik meestal gewend ben van Lesli. Maar ik geef het een kans.:)

Leuk budget pakketje, 4 cake's van 5 shots. Hopen dat het ala master li pot is van Lesli, die hadden harde burst knallen en grote boeketten. ( ook 5 shots )

Leuk budget pakketje, 4 cake's van 5 shots. Hopen dat het ala master li pot is van Lesli, die hadden harde burst knallen en grote boeketten. ( ook 5 shots )

ik zie toch echt 7 shots op de pot staan :P maar inderdaad leuk pakketje voor er bij ;) hopen dat het wat is voor die prijs :D

Ben er over aan het denken om deze aan te schaffen voor erbij, is er iemand die er ervaring mee heeft? (of de effecten en kruitinhoud weet?)
Kan op internet geen filmpjes vinden...

EDIT: er staat nu een filmpje op www.vuurwerkplanet.nl en ik vind ze niet de moeite waard om te kopen.

Laatst bewerkt:
Zijn - zover ik me kan herinneren - beetje zoals de Master Li potjes, knal was redelijk evenals de boeketten, voor 00:00 natuurlijk niet echt een aanrader.

Hier de video:

Doet me denken aan andere budget cakes. Boeketten zijn redelijk klein, maar voor 5 euro per stuk best grappig.

Back
Bovenaan