Fiesta compound box

Heb tot nu toe maar 1 winkel gevonden, die hier boven al staat :cry:

Kan me niet voorstellen dat die winkel de enige is met deze actie. Je zou zeggen dat het op een vuurwerkforum (zoals deze) toch als eerst bekend is waar deze actie gevoerd wordt. Zoals ik uit begin post kan opmaken zou het gewoon vandaag landelijk gevoerd worden. Vandaar dat ik dan ook Vuurwerktotaal dit kwalijk neem, aangezien ik het echt nergens op een officiële Vuurwerktotaal site kan vinden.

Vandaag meerdere keren vanaf 19:00 op de website van Gebrovuurwerk Maarssen gekeken. Er blijft staan dat deze is uitverkocht. Dit zou de eerste dag van de actie zijn, op lelyvuurwerk was hij wel korte tijd beschikbaar. Heb dus mijn twijfels bij deze actie... Heb trouwens vorig jaar een bestelling gedaan bij Gebrovuurwerk Maarssen en daar was ik erg positief over. Hoop dat hij dan morgen nog eens beschikbaar is.

Klokslag 19 uur deze kunnen bemachtigen bij Gebro inderdaad.
Samen met 3 fijne 500 grammers erbij voor iets meer dan 80 euro.
Zelfs als die Fiësta tegenvalt hou ik toch nog wat leuks over aan deze deal.
Bij Cafferata had ik echt geen idee wat ik erbij moest nemen, dus de keuze was snel gemaakt...

Had bericht gehad van Vuurwerktotaal via whatsapp dat die alleen bij lelyvuurwerk te koop is. Hun hebben ook veel boxen die omgelabeld zijn zoals de crimineel goed lijn van ze

Had bericht gehad van Vuurwerktotaal via whatsapp dat die alleen bij lelyvuurwerk te koop is. Hun hebben ook veel boxen die omgelabeld zijn zoals de crimineel goed lijn van ze

Inderdaad, hier net ook bericht gehad...

"Hi, de Fiesta is geen product in ons standaard assortiment, dit product hebben we geïmporteerd voor een winkel. Om deze reden zal dit product ook niet online komen op onze webshop."

Kon het niet laten om deze mooie box te bestellen.. De cake 1 en de waaiers zien er geweldig uit en voor de prijs kan het nooit tegenvallen :)

Waar heb jij hem besteld? Bij Gebrovuurwerk Maarssen geef ik het op.

Hij is te bestellen bij alle 3 de dealers van vuurwerkhut. Hij komt alleen willekeurig een paar keer per dag op alle 3 de sites tegelijk dus je moet de sites wel goed in de gaten houden. Hij was gisterenavond ook tijdelijk beschikbaar bij Gebro Maarssen maar heb hem zelf bij Vuurwerkhut Breukelen gehaald.

Oke bedankt. Ik heb letterlijk meer dan 100x gekeken, ook gisteravond. Komt wellicht ook een beetje geluk bij kijken:thumbup:

Oke bedankt. Ik heb letterlijk meer dan 100x gekeken, ook gisteravond. Komt wellicht ook een beetje geluk bij kijken:thumbup:
Was gisteren iets voor 22.00 uur ongeveer 20 minuten beschikbaar. Dus een beetje geluk moet je helaas wel hebben maar daar is de prijs ook naar.

Stond vanavond na 23:00 uur behoorlijk lange tijd online in Breukelen. Heb hem gekocht samen met Der Hammer en Wicked Whistle voor 86 eurootjes:D
Nu meteen weer op 'Uitverkocht'

Ik heb hem gisteravond uiteindelijk ook kunnen bestellen! Ben er blij mee, had de hoop namelijk bijna opgegeven. De WTF box heb ik overigens ook besteld bij een winkel bij mij in de buurt. Ben erg benieuwd naar deze budgetcompounds.

Ik denk dat ze overal op zijn, ik zie ze nergens meer terug. Hoef ze gelukkig ook niet, maar denk wel dat mensen die 'r een hebben een goede deal hebben :handsup:

Heel gek. Zit ik even op de site van Vuurwerkhut Sassenheim, zie ik de Fiësta staan, ligt 'ie opeens in mijn winkelmandje. Nog een White Rebel en Der Hammer aangeklikt en voor ik het weet wéér een budgetoverschrijdende impulsaankoop gedaan! Gewoon omdat het kan :)

Heel gek. Zit ik even op de site van Vuurwerkhut Sassenheim, zie ik de Fiësta staan, ligt 'ie opeens in mijn winkelmandje. Nog een White Rebel en Der Hammer aangeklikt en voor ik het weet wéér een budgetoverschrijdende impulsaankoop gedaan! Gewoon omdat het kan :)

Dat blijven de mooiste aankopen vind ik persoonlijk. Lekkere genieten van deze tijd en jezelf nog ff verwennen met een extra bestelling.

Precies dezelfde bestelling geplaatst der hammer en de wicked whistle erbij voor die fiesta box. Had nog niet genoeg haha, benieuwd of het serieus wel de moeite waard is geweest om te bestellen

Back
Bovenaan