Fiesta compound box

Dat hij niet regulier in het assortiment zit. Als winkelier heb je ook nog een x aantal artikelen uit de vrije lijn die je er nog bij kunt bestellen voor de losse verkoop

Maar nog meer mensen winkels gevonden die ze verkopen? Zie de box nergens bij dealers hier in de buurt

Deze ziet er inderdaad ook wel erg gezellig uit :) misschien toch maar deze i.p.v. de WTF box want bij Vwt is er voor de 40 euro extra meer dan genoegs mooist te kiezen.

Ik vind deze op het Gina-filmpje (al? nog?) een stukje minder dan de stuntbox van Caff

Ja dat zeker maar reken er maar op dat de wtf box niet zo gaat presteren zoals caffereta je wilt laten geloven ik spreek uit ervaring heb vele caffereta producten gehad en bijna geen een kwam overeen met hun filmpjes

Klopt, buiten de ouwe Red Dragon serie en Showtime. Mede een reden waarom ik al deze zooi laat liggen. If it seems too good to be true... :wink:

pfff.. nergens in normale schop te vinden. Dit is dus wel een domper! Anders dan vuurwerktoppers... zij hadden het wel in iedere winkel staan. Vuurwerktotaal, schaam jullie. Mensen op het verkeerde been zetten en tijd erin laten stelen om dan te ontdekken dat er geen enkele winkel in de buurt deze actie heeft.

pfff.. nergens in normale schop te vinden. Dit is dus wel een domper! Anders dan vuurwerktoppers... zij hadden het wel in iedere winkel staan. Vuurwerktotaal, schaam jullie. Mensen op het verkeerde been zetten en tijd erin laten stelen om dan te ontdekken dat er geen enkele winkel in de buurt deze actie heeft.

Heb tot nu toe maar 1 winkel gevonden, die hier boven al staat :cry:

Back
Bovenaan