Eigenaar vroeg aan mij of ik even een stukje wilde plaatsen over Feuerwerkshop.de aangezien zijn Nederlands uiteraard niet al te best is.
https://www.feuerwerkshop.de heeft vanaf dit jaar een afhaalpunt aan de Nederlandse grens bij Venlo/Nettetal (de exacte locatie wordt later bekend gemaakt per mail). Daar kun je je bestelling in de periode van 28 t/m 31 december je bestelling afhalen.
Tot 2 december kun je hier een bestelling doen. In het assortiment zitten vuurwerk artikelen van onder andere Funke, Gaoo, Blackboxx, Klasek en Hestia, maar ook bekende Nederlandse merken zoals Lesli en Vuurwerktotaal.
Zelf hebben ze een eigen premium line:
Voor de verzending naar het afhaalpunt wordt 10 euro aan kosten berekend, voor nabestellingen is dat 5 euro per order (Let op: nabestellingen kunnen nog maar gedaan worden tot 18 November).
De site is eventueel ook beschikbaar in het Engels te lezen door op het vlaggetje te klikken rechtsboven.
Mochten jullie nog vragen hebben stel ze en dan vertaal ik ze naar hun toe.
** Opmerking aangaande de categorieën. Voor alles vanaf categorie F3 is dus een vergunning benodigd. Dat kun je als particulier niet bestellen.
Laatst bewerkt: