3 shows op 1 avond in Duitsland. Komt allen!!!

Giron

VWC lid
Op 30-06-2018 worden er in Duitsland, net over de grens, 3 shows geschoten.
Het is in Bhomte. (pal bij Bad Essen)
Adres gegevens zijn in de trailer verwerkt.
Er wordt een Deense show gebouwd, een Italiaanse show met heel veel salutes en een Duitse pyromusical.
Max. kaliber 12 inch.
Ik plaats dit voor Explosive arts waar ik al geruime tijd contact mee heb en hun heb leren kennen via Marcel van Evolution Fireworks.
Tevens zal ik daardoor mee helpen met het opbouwen van de shows.
Ik kan jullie verzekeren dat het genieten wordt.
Dus komt allen!

Hier nog wat meer informatie over de locatie en de passie van Explosive Arts.

https://blog.osnabruecker-land.de/gut-arenshorster-goetterdaemmerung-bohmte-feuerwerk/

Groetjes Stef.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wow dat klinkt nu al geweldig! Ik reserveer alvast een plek in mijn agenda. Bedankt voor de aankondiging! :droolthum

Ik heb via feuerwerkforum even uitgevogeld dat een kaartje op de dag zelf €10,- gaat kosten. Prima prijs lijkt mij!

Laatst bewerkt:
Ik ga dit in m'n achterhoofd houden! Het klinkt erg goed namelijk. En een kaartje betaal ik met alle liefde.

Waar zijn de kaarten te bestellen?

Alleen in de omgeving te koop. Maar op feuerwerkforum ook gelezen dat er ruim voldoende kaarten bij de ingang te koop zijn. Ze zijn alleen 10 euro in plaats van (de vvk prijs weet ik niet) 7,50?

Klinkt goed,maar waarom om 18.00 al?of wordt t zo druk?

Ik denk dat het net zoals in Dortmund de openingstijd is en de vuurwerkaanvang nog bekend gemaakt moet worden. (gok ik)

Bij nader inzien is het toch echt een klere eind rijden.. misschien video's of vergelijkingen van voorgaande jaren? Of is dit een nieuw evenement? Het is nog verder dan Duren en dat vond ik al eigenlijk net te ver om er ieder jaar naar toe te gaan.

Iemand hier al tickets voor besteld en mij kan helpen hiermee? Mijn duits is beroerd, snap der geen pannenkoek van. wat is de hele insteek van dit evenement?

Back
Bovenaan