Feuermeister

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 1470
Artikelnaam: FEUERMEISTER
Bruto Gewicht: 3.750gram
Netto Kruitgewicht: 500gram
Aantal Schoten: 101sh
Effectomschrijving: Meister! Nieuw 101 shots connected box. Uitgevoerd met gouden palmen en diverse kleuren. Nu 1+1 gratis!
Tube diameter: 20mm
Kartoninhoud: 4/1
Tijdsduur: 50sec
Stijghoogte: 35meter
Adviesprijs: € 119,99
Voorverkoopprijs: € 64,50
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1470_geisha_feuermeister_vuurwerkmania-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is 1+1 gratis. Dus per product 500gr. En omdat je er twee krijgt kun je die connecten. Denk dat je ‘em zo moet lezen. Nog geen €50 voor 1kg kruit en 202 schoten is dan niet gek denk ik. 20mm kan dan heel leuk zijn. Benieuwd naar een filmpje.

Als dit echt 20mm is, en gezien het 100 shots is kun je er van uit gaan dat het ongeveer de Tropical Nights/ I've got the Power van Pangu is voor 1 cake.

Ja ik doelde op de vraag van Vuurwerk Express m.b.t. het formaat.
Ik denk dat we geen 20mm bakjes meer zo makkelijk gaan vinden die net zo goed zijn.

Ja ik doelde op de vraag van Vuurwerk Express m.b.t. het formaat.
Ik denk dat we geen 20mm bakjes meer zo makkelijk gaan vinden die net zo goed zijn.

Ik ben ook bang van niet, zeker toen ze vorig jaar en het jaar ervoor werden aangeboden voor 25 eurootjes.

Waarschijnlijk heb je gelijk, echter heb ik nooit ergens iets gelezen wat betreft de inhoud van die twee. Zal wel gissen blijven denk ik :angel:

Ik heb het van de enige die het echt kan weten. Wij waren de grootste afnemer van dat ding. Ook info uit de bron :wink:

zit te twijflelen. effecten zien er klein uit en blijven niet lang hangen. Daarentegen ligt het tempo wel vrij hoog en als je ze nou tegelijk afsteekt lijkt het me wel leuk. Maar voor 50 heb ik ook een templar box van mania dus wacht even de grote van de box af en dan zullen we het gaan zien

zit te twijflelen. effecten zien er klein uit en blijven niet lang hangen. Daarentegen ligt het tempo wel vrij hoog en als je ze nou tegelijk afsteekt lijkt het me wel leuk. Maar voor 50 heb ik ook een templar box van mania dus wacht even de grote van de box af en dan zullen we het gaan zien

Wat gaat de grootte van het product eraan veranderen vraag ik mij dan af? Ik kan mij menig product herinneren wat klein in formaat was maar de grotere producten er uit knalde. Ik denk dat dit vergelijkbar is met de 100sh Pangu blokjes, klein maar fijn, redelijk goed geprijsd voor wat je er voor terug krijgt maar ook voor de liefhebber een leuk product voor erbij maar niet iets wat indrukwekkend genoeg is.

Back
Bovenaan