Feuercombat [3 cakes]

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: RVW 372
Artikelnaam: Masterline Feuercombat
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 36 schots
Effectomschrijving: Rechtstreeks uit Duitsland.Met dit complete batterij pakket haal je een hele vuurwerk show in huis. 3 cake's ca. 1890 gram.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 24,99

O.a. te koop bij: Rubro.nl

13317889.fc3c5687.560.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=6WdtapGxQmM&feature=youtu.be

Laatst bewerkt door een moderator:
het verkoop praatje had er van mij niet bij gehoeven .
kijk ik ben nog nooit in Duitsland geweest voor wat vuurwerk .
maar ik heb onlangs wel gelezen dat het daar wel goedkoper is dan hier .
als dit pakker voor een Duits prijsje word verkocht gaat hij zeker mee naar huis . :D

Laatst bewerkt:
http://www.youtube.com/watch?v=Uy3CUjjLBcc

Ik werd er ook niet heel enthousiast van. De kwaliteit van deze 'Duitse' producten liet gewoon net iets te wensen over.
Je krijgt wel lang vuurwerk voor je geld en misschien zijn er consumenten die nu niet meer naar Duitsland gaan, omdat ze denken dat het hetzelfde is als hetgeen ze bij de Lidl kunnen halen.

Komt op mij niet over als meer dan 500 gram, laat staan 1000, wat logisch zou zijn gezien de drie delen. Ik snap het niet met dit product.

Ik snap niet dat iedereen zo negatief is over deze 3cakes... Heb ze helaas niet live mogen aanschouwen, maar op de diverse filmpjes vind ik ze toch aardig gaan! Flink tempo aardige boeketten voor 8euro de pot.. Lijkt mij een leuke box! Ga hem waarschijnlijk wel aanschaffen aangezien je er met een leuke korting nog geen 6euro per cake voor kwijt bent!

Is dit net als de eventboxen een doorlontproject of zijn deze als drie losse cakes bedoeld?

Ik snap niet dat iedereen zo negatief is over deze 3cakes... Heb ze helaas niet live mogen aanschouwen, maar op de diverse filmpjes vind ik ze toch aardig gaan! Flink tempo aardige boeketten voor 8euro de pot.. Lijkt mij een leuke box! Ga hem waarschijnlijk wel aanschaffen aangezien je er met een leuke korting nog geen 6euro per cake voor kwijt bent!

Is dit net als de eventboxen een doorlontproject of zijn deze als drie losse cakes bedoeld?

Met deze opmerking schud je mij in ieder geval wakker. Dit product is mij enigszins ontgaan. Ziet er voor dat bedrag best leuk uit ja. Zeker omgerekend per cake en al helemaal als er een korting overheen gaat.

8 euro per pot is zeker geen geld nee .
daar valt vast iets leuks mee te verzinnen denk ik
als je 2 van deze pakketten neemt, kun je voor 50 euro toch iets leuks neer zetten . :)

Ik vind ze ook best wel leuk, zeker voor die prijs is het denk ik wel goed te doen. Maar hoe zit het met deze combinatie? 3 cakes los op een plank, aan elkaar doorverbonden of wat is de bedoeling precies? Iemand die daar meer over weet?

Op mijn laatst ontvangen Rubro vuurwerk prijslijst staat deze voor 39.99 euro verkoop, kan het zijn dat de prijs van dit product gewijzigd is? (Wim waar ben je? :p)

Ik vraag me af of het bij dit product gaat om een plankje met 3 losse cakes gaat met ieder een aparte lont, of om 3 cakes met de optie om ze, zoals bij de event box, door te lonten...

Is er iemand, misschien Wim van Rubro, die daar het antwoord op heeft?

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Leuke cake, en prima prijs-kwaliteit verhouding. Alleen veel te lange pauzes bij de overgang van de ene naar de andere cake. Wat dat betreft kun je doorlonten toch beter zelf doen :wink:.

productfoto in detail

productfoto in detail

Meegepakt voor €10 bij het ophalen van mijn bestelling.
Moet je zeggen dat ik het een leuk trio vond!

IMG_6335.jpgIMG_7317.jpgIMG_4350.jpg

Back
Bovenaan