Festival Time

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: KY3994
Artikelnaam: Festival Time
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 335 gram
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Cake uit de Festival line. Afwisselende cake met leuke effecten voor de hele familie.
Max. tube diameter: 14 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 12/1
Kooi: Nee
Adviesprijs: € 27,95
Voorverkoopprijs: € 21,95

festival_time_-_rechts_resultaat.jpg

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Als dit zoiets wordt in de trent van de Pangu blokjes is dit een heel mooie deal, alleen ga er niet van uit. Kom maar op met de filmpjes!

Ik heb 'm er dit jaar ook bij. Rambakken zijn leuk, maar ik ben ook fan van dit soort potten met een hoop schoten die wat langer duren en het toch (zo te zien) prima doen. Heb ook elk jaar de Fat Cool (/#1 /Böse Oma) van Lesli om diezelfde reden. Doen het vooral ook goed bij toeschouwers.

Zo´n slechte cake heb ik nog nooit gezien!
De ene ploffer na de ander in Vijfhuizen vanavond.
Ik wist niet dat een minuut zo lang kon duren.

Het is inderdaad niks voor freaks, maar ik vond hem toch verrassend leuk. Qua boeketten krijg je inderdaad zo'n beetje wat je verwacht van 14 mm-tubes met 3.4 gram maar het hoge aantal schoten en de afwisseling maakt 'm wat mij betreft wel leuk voor tussendoor. Hij vloog naderhand wel in brand trouwens.

Ik heb deze gehad 1 keer gezien bij een demo en 1 keer zelf afgestoken. die bij de demo ging gewoon rustig maar die wij afstaken ging in 3 vlagen hij was binnen 25 seconden weg helaas maar wel grappig gezicht.

Ik heb deze gehad 1 keer gezien bij een demo en 1 keer zelf afgestoken. die bij de demo ging gewoon rustig maar die wij afstaken ging in 3 vlagen hij was binnen 25 seconden weg helaas maar wel grappig gezicht.

Op die manier is het nog net iets. Op de demo was dit ook niet best. CR onwaardig. Maar weet zeker dat dat aangepast zal gaan worden.

En dan nu de review....
Heel eerlijk gezegd viel hij me niet eens tegen. Ik heb deze gestookt tussen de 25 en 30mm compounds en het was nog best ok ook! Uiteraard niet te vergelijken, maar de cake was best grappig

Boeketten waren klein, maar behoorlijk rond, geen harde burst maar ook geen plofjes. Tempo wisselingen waren leuk, maar hij aan het eind wel wat sneller gemogen.

Ook dit exemplaar vloog vrij kort na het afsteken in de fik.

Back
Bovenaan