Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat is een best eind reiden zeg. Waarom is er gekozen om met de auto te gaan ipv vliegen? Wel jammer dat je er zelf niet bij kunt zijn.
Voor de liefhebbers: Vuurwerktotaal is ook aanwezig, filmpjes en foto's op: http://www.facebook.com/vuurwerktotaal - Wat vet gruwelijk hier.
Voor iedereen die daar nog is, alvast een goede terugreis!
Thnx. Beelden duren nog even! Zit hier namelijk tot woensdag, nog een 4 dagen batterias happen ������
Zo dat is niet verkeerd zeg! Hopen dat je nog veel shows op beeld kan krijgen en dat dit resulteerd in een mooie compilatie. Ik kijk er al naar uit en nog heel veel plezier toegewenst.
De vrienden van @TBM09, hadden het goed bekeken. Die hadden stoeltjes mee in hun grote pick-up truck
!
Je heb mijn vrienden ontmoetWat leuk!
Sinds we naar Adelfia waren geweest nemen we al opklapstoeltjes mee. Ook handig voor Valencia als je als eerste bij de mascleta staat.
Ik heb een aantal berichten hier verwijderd. Als jullie het niet met elkaar eens zijn probeer het op te lossen via PM. Op elkaar blijven reageren op een bepaalde toon is niet sfeer verhogend.