Beste Freaks, leden van WVC
Dit is natuurlijk het beste wat je kan overkomen.
Bijna 14.000 leden op VWC en uit de poll komt Rubro Vuurwerk tot “beste importeur van Nederland”.
Dat is een hele eer moet ik zeggen, waar wij bijzonder trots op zijn.
Wij lezen de reacties, en ik moet zeggen dat doet ons goed, om de ingeslagen weg te volgen op vuurwerk gebied.
Het voelt goed om te horen dat er feedback komt vanuit jullie als leden, en ons als importeur.
Soms loopt dit mis of zitten we op elkaar te zeiken, maar alles wordt wel opgenomen en proberen we wel wat mee te doen.
En laten we eerlijk zijn niet alles kan!! En er zijn momenten dat wij onze collega's die het moeten maken vervloeken.!!!
Het is dan weer niet naar onze maatstaaf van eisen, komen zij weer met ander argumenten, b.v. ander kruit geleverd enz enz .
We houden het maar in het midden. Het zijn ook maar mensen die het aan de andere kant van de wereld moeten maken.
En dan heb ik het nog maar niet over alle keuringen. CE enz.
Echter ligt het wel in onze taak de kwaliteit te bewaken, hier doen we dus ook onze stinkende best op.
Tja 2012 wat brengt het ons? op vuurwerk gebied zijn we natuurlijk aan het kijken naar onze eigen collectie.
Wat moet erbij en wat kan eraf.! Nog belangrijker kunnen wij deze kwaliteit waarborgen en vernieuwen!!
Dit is wel ons doel.
Dit gaan we voor we naar China gaan, evalueren en waar mogelijk implementeren.
Ook moeten we/ en gaan we kijken naar eventuele nieuwe dealers die ons product willen verkopen.
Langs deze weg wil ik iedereen bedanken voor het vertrouwen in Rubro Vuurwerk Nederland.
En nemen we alle felicitaties van harte aan.
Namens het hele Rubro Vuurwerk Team.
Gr Wim