Felicitaties aan De beste importeur van 2011

• Topic starter Topic starter 3xh
  • Startdatum Startdatum
Gefeliciteerd Rubro!

Dit jaar heb ik ook op rubro gestemd, ze hebben geweldige producten voor een leuke prijs ( bv. buurt ass) En er is ook goed contact, dus de felicitatie is ook persoonlijk naar wim gericht!
Ga zo door!

Van harte gefeliciteerd. Ook ik heb Rubro gestemd. Afgelopen jaarwisseling erg genoten van de producten van dat merk. Rubro is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een van de beste importeurs van Nederland. Succes voor de komende jaren en natuurlijk kijk ik wat wat komende jaarwisseling weer voor moois brengt.

:handsup::thumbsup:

Terechte winnaar dit jaar, gefeliciteerd Rubro! Nog vele vernieuwende jaren in de vuurwerk industrie.

Van harte gefeliciteerd met dit mooie resultaat. Een importeur die actief de wensen van forumgebruikers en klanten volgt, verdient een dikke pluim en die is in mijn optiek behaald met het winnen van deze verkiezing tot beste importeur.

Goed bezig blijf vooral de ingeslagen weg volgen, ik heb weer enorm genoten van al het moois Rubro vuurwerk biedt.

Van harte gefeliciteerd met deze titel heren! Afgelopen jaren zijn jullie hard gegroeid en met de innovatieve producten die jullie hebben ontwikkeld is het dan ook meer dan terecht dat deze titel naar jullie gaat.

Een sterke prijs/kwaliteit verhouding en het inbrengen van prachtige producten als showtails, buurtassortiment, grande finale, stage maker en niet te vergeten de secret salute kijk ik alweer uit naar wat jullie dit jaar weer op de markt zullen brengen.

Heren van Rubro, van harte gefeliciteerd met deze welverdiende titel. Wat mooi om te zien dat een ''kleine importeur'' de grote jongens allemaal voorbij streeft. Met jullie zijn er nog een aantal kleinere collega importeurs die flink wat marktaandeel afsnoepen van de gevestigde orde, die het allemaal wel goed vinden en niet zo hoeven te presteren omdat ze immers de naam hebben!

Ook geweldig dat julie afgelopen jaar zo zijn gegroeid, ook met de nodige leerpunten voor jullie,maar het mag gezegd worden julie hebben het em toch geflikt. Heren chapeau!!!

Ik hoop en vertrouw erop dat julie de komende jaren blijven innoveren en ons blij weten te verassen met schitterende en verrassende producten die Rubro waardig zijn!!

Gefeliciteerd, ik heb zelf nog nooit vuurwerk van Rubro gehad, maar daar kan eind dit jaar nog wel eens verandering in komen.

Van harte met jullie eerste plaats. Dit jaar kennis gemaakt met jullie heavy legend lijn, en dat was erg aangenaam. Volgende jaarwisseling zeker meer Rubro producten.

Van Harte Gefeliciteerd Rubro !!!
Wat mij betreft een zeer verdiende titel want perfecte kwaliteit voor een goede prijs. Ga zo door en dan gaan we over 11 maanden weer fijn Rubro vuurwerk kopen :D

Van harte gefeliciteerd!!!!
Met deze terecht verdiende titel. Ik had dit jaar voor het eerst vuurwerk van Rubro en ik moet zeggen dat alle cakes die ik had waren Top!!!!!!!!!! Ik kijk nu al uit naar het nieuwe seizoen zodat we ons weer kunnen verlekkeren met jullie geweldige producten. Ga zo door of toch nog iets beter.

Heren, gefeliciteerd, we gaan er uiteraard een keer op proosten samen! :D
Dik verdiend, veel gestemd en een overduidelijk deel voor jullie, top!

Persoonlijk vind ik het leuk om te zien dat de stemmen dit jaar weer duidelijk anders verdeeld zijn t.o.v. vorig jaar en dat geeft ook aan dat het moeilijk is om iedereen te (blijven) imponeren.

Tot snel! :bye:

Gefeliciteerd hoor Rubro :cool:
een zeer terechte winnaar,wat een goede en leuke (nieuwe) producten hebben we weer gezien.
op deze titel drinken we een keer een biertje Wim :D

Beste Freaks, leden van WVC

Dit is natuurlijk het beste wat je kan overkomen.
Bijna 14.000 leden op VWC en uit de poll komt Rubro Vuurwerk tot “beste importeur van Nederland”.
Dat is een hele eer moet ik zeggen, waar wij bijzonder trots op zijn.

Wij lezen de reacties, en ik moet zeggen dat doet ons goed, om de ingeslagen weg te volgen op vuurwerk gebied.
Het voelt goed om te horen dat er feedback komt vanuit jullie als leden, en ons als importeur.

Soms loopt dit mis of zitten we op elkaar te zeiken, maar alles wordt wel opgenomen en proberen we wel wat mee te doen.
En laten we eerlijk zijn niet alles kan!! En er zijn momenten dat wij onze collega's die het moeten maken vervloeken.!!!
Het is dan weer niet naar onze maatstaaf van eisen, komen zij weer met ander argumenten, b.v. ander kruit geleverd enz enz .
We houden het maar in het midden. Het zijn ook maar mensen die het aan de andere kant van de wereld moeten maken.
En dan heb ik het nog maar niet over alle keuringen. CE enz.

Echter ligt het wel in onze taak de kwaliteit te bewaken, hier doen we dus ook onze stinkende best op.

Tja 2012 wat brengt het ons? op vuurwerk gebied zijn we natuurlijk aan het kijken naar onze eigen collectie.
Wat moet erbij en wat kan eraf.! Nog belangrijker kunnen wij deze kwaliteit waarborgen en vernieuwen!!
Dit is wel ons doel.

Dit gaan we voor we naar China gaan, evalueren en waar mogelijk implementeren.

Ook moeten we/ en gaan we kijken naar eventuele nieuwe dealers die ons product willen verkopen.

Langs deze weg wil ik iedereen bedanken voor het vertrouwen in Rubro Vuurwerk Nederland.
En nemen we alle felicitaties van harte aan.

Namens het hele Rubro Vuurwerk Team.
Gr Wim

Rubro, Van Harte Gefeliciteerd met het behalen deze mooie titel!

Ook ik heb dit jaar met volle teugen mogen genieten van allerlei moois dat uit de Rubro keuken te verkrijgen was. Goed om te lezen dat jullie volop bezig zijn en blijven om de goede kwaliteit te waarborgen voor toekomstige producten, maar vooral ook van de nu verkrijgbare producten.

Ga vooral zo door!

Heren achter Rubro, van harte gefeliciteerd met het behalen van deze mooi eer.
Als beste importeur worden verkozen door vele freaks lijkt mij een zeer mooie onderscheiding.

Ga vooral door zoals jullie nu doen, dan zal deze eer niet voor het laatst zijn.

Tot snel.

Back
Bovenaan