Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bij deze:
Van harte gefeliciteerd (heren/dames achter) Rubro
met dit behaalde resultaat!
Het is jullie van harte gegund.
Succes het aankomende jaar met het behouden van de titel.
Post ook jouw felicitaties voor (de heren/dames achter) Rubro
Voor mij was Rubro (samen met Royal) dit jaar de beste importeur van het vuurwerk dat ik had. Vorig jaar stond Wolff bij mij op nummer 1, maar dit jaar was ik daar wat minder tevreden over, met uitzondering van het Super 6-19 assortiment wat ik wel een steengoed assortiment vond.
Ik zou zeggen voor komend jaar: alle andere importeurs doe jullie best om Rubro te verslaan, Rubro doe jullie best om de andere importeurs te verslaan! Zo krijgen we een mooie concurrentie strijd. En voor nu: Rubro, gefeliciteerd! Ga zo door!
Van harte gefeliciteerd Rubro!
Met een gevarieerd assortiment, goede prijs-/kwaliteitsverhouding en 2011-toppers als Secret Salute, Heavy Legend-serie en de Event Stage Maker, in mijn ogen een terechte winnaar
Ik kan niet zeggen of het waar is wat betreft de beste importeur, dat is eigenlijk iets wat de winkeliers die Rubro verkochten het beste kunnen bepalen, wel vind ik dat ze hele goede produkten op de markt hebben gebracht en dat is in ieder geval ook een complimentje en felicitatie waard.
Ik gun het jullie van harte Rubro, vandaar dat ik ook op jullie gestemd heb. Rubro is in mijn ogen innovatief, prijs technisch sterk en het contact met de liefhebbers is super (en dan met name complimenten voor Wim).
Nu nog zorgen dat we jullie in 2013 weer mogen feliciteren met deze overwinning, en misschien nog wel meer overwinningen.
Wim en de rest van Rubro,van harte gefeliciteerd! Jullie hebben met recht gewonnen. Afgelopen jaar,hebben jullie weer vernieuwende en bijzondere producten,naar nederland gehaald. En ook nog eens,van top kwaliteit,dus ga zo door!