Felicitaties aan De beste importeur van 2011

• Topic starter Topic starter 3xh
  • Startdatum Startdatum

3xh

VWC lid
Bij deze:
Van harte gefeliciteerd (heren/dames achter) Rubro
met dit behaalde resultaat!
Het is jullie van harte gegund.
Succes het aankomende jaar met het behouden van de titel.

Post ook jouw felicitaties voor (de heren/dames achter) Rubro

Laatst bewerkt door een moderator:
Gefeliciteerd, een terechte uitslag (qua prijs/kwaliteit + aanbod van producten) !
Jammer dat niet meer dealers voor deze importeur gaan.

Voor mij was Rubro (samen met Royal) dit jaar de beste importeur van het vuurwerk dat ik had. Vorig jaar stond Wolff bij mij op nummer 1, maar dit jaar was ik daar wat minder tevreden over, met uitzondering van het Super 6-19 assortiment wat ik wel een steengoed assortiment vond.

Ik zou zeggen voor komend jaar: alle andere importeurs doe jullie best om Rubro te verslaan, Rubro doe jullie best om de andere importeurs te verslaan! Zo krijgen we een mooie concurrentie strijd. En voor nu: Rubro, gefeliciteerd! Ga zo door! :thumbsup:

Van harte gefeliciteerd Rubro!
Met een gevarieerd assortiment, goede prijs-/kwaliteitsverhouding en 2011-toppers als Secret Salute, Heavy Legend-serie en de Event Stage Maker, in mijn ogen een terechte winnaar :applause:

Gefeliciteerd met deze terechte uitslag Rubro-team, ik hoop dat jullie dit jaar weer paar mooie producten voor ons gaan maken.

Ik kan niet zeggen of het waar is wat betreft de beste importeur, dat is eigenlijk iets wat de winkeliers die Rubro verkochten het beste kunnen bepalen, wel vind ik dat ze hele goede produkten op de markt hebben gebracht en dat is in ieder geval ook een complimentje en felicitatie waard.

Een zeeer terechte winnaar! Erg leuk dat een vrij "nieuwe" importeur er met deze titel vandoor gaat, proficiat!

Ik gun het jullie van harte Rubro, vandaar dat ik ook op jullie gestemd heb. Rubro is in mijn ogen innovatief, prijs technisch sterk en het contact met de liefhebbers is super (en dan met name complimenten voor Wim).

Nu nog zorgen dat we jullie in 2013 weer mogen feliciteren met deze overwinning, en misschien nog wel meer overwinningen.

Gefeliciteerd namens lesli en mij.. w8,.... ik werk daar niet..
Ehh..

Gefeliciteerd namens mij en mijn schoenen!:)

Wim en de rest van Rubro,van harte gefeliciteerd! Jullie hebben met recht gewonnen. Afgelopen jaar,hebben jullie weer vernieuwende en bijzondere producten,naar nederland gehaald. En ook nog eens,van top kwaliteit,dus ga zo door!

Van harte, het is volledig terecht.

Knap ook voor een importeur die in vergelijking met andere nog niet heel lang bezig is. Keep up the good work!

Ik hoop dat we komend jaar weer van die goede producten erbij gaan krijgen met dezelfde kwaliteit voor die mooie prijzen.

De verwachtingen zijn nu hoog, maar ik heb er alle vertrouwen in dat Rubro die waar kan maken.

Back
Bovenaan