[FCG-B20A] Kugelblitz Kal. A Silber - Cat. 1

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: FCG-B20A
Artikelnaam: Kugelblitz Kal. A Silber
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 2 gram per stuk
Aantal per verpakking: 6 crackling ballen
Effectomschrijving: Crackling balls with silver sparks crackling stars inside.
Kartoninhoud: 16/12/6
Tijdsduur: ... sec
Adviesprijs: €0,99

Kugelblitz A.JPG

Wij danken Funke Fajerwerki voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

In nederland is de prijs € 1.99

Nog al een verschil met duitsland, vind zelf 35 cent voor een knetterbal ook wel een beetje overdreven.

Dit zal komen omdat de winkeliers dit zelf ophalen in Duitsland, waardoor je weer extra kosten hebt. Ook kunnen ze niet groot inkopen, omdat het niet via FunkeNL geregeld is volgens mij.

Ik heb er graag wat extra voor over voor mooie doosjes, en de winkelier moet wel wat kunnen verdienen uiteindelijk.

Waar ik ze besteld heb, waren ze in de aanbieding. 5 doosjes voor € 7,50. € 1,50 per doosje dus. Vind dit trouwens wel de betere knetterballen op dit moment.

Vind ze echt goed overkomen, eigenlijk te duur voor crackling ballen maar kwaliteit kost nou eenmaal meer. Heb er 1 doos van besteld met daarin 12 doosjes, lekker stoken met het spul.

Goeie crackling ballen. Denk van de kleine crackling balls de beste die ik gehad heb
Tof 'boeket' ook zoals die bij bijvoorbeeld Heron balls ziet.

Jammer dat ze niet wat meer open ploppen als op de productie video van funke. Ik vind die op je video vrij tam.

Jammer dat ze niet wat meer open ploppen als op de productie video van funke. Ik vind die op je video vrij tam.

Klopt, daar heb je gelijk in. Die op de video is inderdaad een vrij tamme. Er zaten er ook bij waar de knetter om je oren vloog.

Was beetje 50/50 verdeeld.

Zal binnenkort eens een heel pakje stoken en filmen.

Kwam zojuist onderstaande film tegen van de Pyrotwinz. Ziet er wederom goed uit. Vorige week ook meteen besteld, alleen dat doosje is al schitterend. Toch leuk om weer eens 'echte' crackling ballen te hebben, waarvan ik gedurende mijn jeugd altijd zo heb genoten tijdens oud & nieuw.

Zo zeg. Vandaag eentje getest. Dit zijn me toch goede knetterballen! Niet te vergelijken met die capsule rommel of de 'oude' ballen met zakjes. Dit effect is echt groot, titanium-achtig. Prachtig stookspul.

Ik hoorde in de video van AW FIREworks iets over funke knetterlinten, bestaat dat ook? Kan er nergens iets van vinden

Back
Bovenaan