[FCG-B20A] Kugelblitz Kal. A Silber - Cat. 1

T'is wel grappig om te lezen dat iedereen hyped op dat funke, en niet zozeer de prijs.. Maar bijvoorbeeld wel loopt te janken dat alle andere knetterballen hulsjes of pellets bevatten, omdat het allemaal goedkoper zou en verkocht moest worden... En tegelijkertijd zeuren "hadden we die oude knetterballen nog maar"

Funke is in principe wat voorheen al het Cat 1 kwa kwaliteit was.

€2 voor 6 kwaliteit knetterballen is niks... Liever dat dan die goedkope non-kwalitatieve kut zooi

T'is wel grappig om te lezen dat iedereen hyped op dat funke, en niet zozeer de prijs.. Maar bijvoorbeeld wel loopt te janken dat alle andere knetterballen hulsjes of pellets bevatten, omdat het allemaal goedkoper zou en verkocht moest worden... En tegelijkertijd zeuren "hadden we die oude knetterballen nog maar"

Funke is in principe wat voorheen al het Cat 1 kwa kwaliteit was.

€2 voor 6 kwaliteit knetterballen is niks... Liever dat dan die goedkope non-kwalitatieve kut zooi

Ik kan hier echt geen touw aan vastknopen :bonk:

Wat zeggie nou? :D

Hoe zijn jullie kugelblitzen? Ik heb nou niet echt een wauw effect bij die van mij.. Zouden ze vochtig zijn?

Gaan hier prima! Ploppen open en knetteren flink hard met mooie spreiding van het Titanium effect tot gevolg. Ok, misschien ploffen ze niet zo ver uiteen als de productvideo, maar dit is gewoon de beste crackling ball in jaren (van dit formaat).

Op een droge ondergrond doen ze het het beste.
Op een natte ondergrond kunnen de sterren uitdoven, aldus Fűnke.

Ze presteren niet zoals op de funke video's. Maak je geen illusies.

Wel blijft het een redelijk knetterballetje maar prijs is te hoog.

Ze presteren niet zoals op de funke video's. Maak je geen illusies.

Wel blijft het een redelijk knetterballetje maar prijs is te hoog.

Dat halen ze inderdaad niet. Maar als je het hebt over knetterballen steken ze er, in deze categorie althans, weldegelijk met kop en schouders bovenuit. Niet te vergelijken met die capsule rommel. Ik was echt aangenaam verrast. Gewoon lekker dichtbij gooien, worden ze nog indrukwekkender :).

Hier ook gelukkig nog 1 doos van 12 pakjes van weten te bemachtigen, al is het alleen al vanwege de verpakking haha.

Ja ben ook blij met een grote omdoos hier, had eerst 4 kleine pakjes besteld die ik nog moet gaan ophalen (fingers crossed dat TP-vuurwerk open blijft) maar op de valreep bij orthen ook nog een grote doos. Leuk spul wel! Voor cat 1 natuurlijk

Gisteren nog een aantal afgestoken, vond ze tegenvallen. Beter dan de andere, dat zeker. Maar voor dat geld... Nee.

Eerste reacties zijn niet heel positief helaas, jammer, Op de eerste video komen ze echt goed over. Snel maar eens proberen.

Gisteren weer wat gestookt, en zowaar het laatste balletje gaf een mega effect! Denk zo'n 4 meter doorsnee effect, en 2.5 tot 3 meter hoog haha!

Had dit doosje even op de verwarming gelegd, helpt wel volgens mij!

Gisteren weer wat gestookt, en zowaar het laatste balletje gaf een mega effect! Denk zo'n 4 meter doorsnee effect, en 2.5 tot 3 meter hoog haha!

Had dit doosje even op de verwarming gelegd, helpt wel volgens mij!

Het kan ieder geval nooit kwaad inderdaad! Ik vind het top balletjes, ook zonder verwarming :D.

Ook hier een doos met 12 pakjes staan! Hier ook weer gewoon voor de heb net als de meeste Funke cat1 gadgets! Lekker wat balletjes bij elkaar leggen en aansteken! Laten we daarna alsjeblieft weer snel aan cat2 gaan denken!

Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteravond wat Cat. 1 getest, waaronder meerdere cat. 1 artikelen van Funke. Allereerst al volop genoten tijdens het uitpakken van deze geweldige crackling ballen. Het is al vaker gezegd, maar wat een schitterende labels/verpakkingen maakt Funke. Ook dit is weer echt een kunstwerkje en persoonlijk één van mijn favorieten. Daarnaast zijn ook de crackling ballen zelf echt voortreffelijk afgewerkt. Mooi lang lont en gevuld met 'ouderwetse crackling balletjes'. Kortom dat uitpakken was al een genietmomentje op zich. Het afsteken was dat zeker ook. Ik voelde mij weer even het kleine mannetje van een jaar of 12 oud, die heerlijk aan het genieten was van crackling ballen zoals crackling ballen ook horen te zijn. Balletjes ploppen mooi open en vervolgens vormt zich een vrij groot crackling boeket op de grond met heerlijk harde/agressieve crackling. Daarna nog een knetterbal van de Aldi afgestoken, maar dat mag niet eens in de schaduw staan van dit product. Wat een verschil. Heb blijft natuurlijk een artikel uit de categorie klein spul, maar aangezien de afwerking en de kwaliteit zo hoog ligt kan ik hier echt van genieten.

Screenshot_20201220-170102_Gallery.jpg

Screenshot_20201220-170106_Gallery.jpg

Screenshot_20201220-170109_Gallery.jpg

Screenshot_20201220-170112_Gallery.jpg

Screenshot_20201220-170116_Gallery.jpg

Screenshot_20201220-170120_Gallery.jpg

Screenshot_20201220-170123_Gallery.jpg

Screenshot_20201220-170142_Gallery.jpg

Back
Bovenaan