Favoriete muziek voor oud en nieuw

Gewoon de muziek waar ik altijd naar luister
Altijd weer iets ander
Altijd ondergronds
Altijd diep

Laatst bewerkt:
Het ultieme oud en nieuw gevoel borrelt bij mij op vanaf het moment dat de top 2000 begint.
Heerlijke muziek, van de jaren 60 tot nu. Het aftellen is ook zo mooi. De gedachte 'Oeh, hét moment van het jaar is nog maar 875 liedjes weg' komt regelmatig bij mij naar boven de laatste dagen van het jaar. Heerlijke tijd.

Vooral progressive house en hardstyle...

Trance vind ik ook leuk,

Dus DJ's als: Headhunterz, wildstylez, nicky romero, fedde le
Grand, Frontliner...

Favoriete muziek is moeilijk. Testament-dnr tot chosen few-name of the dj (headbanger remix) ben behoorlijk breed qua muziek. Maakt mij niet uit welk genre als het maar hard is.

Geen speciale muziek voor de aanloop naa kerst en oud en nieuw. Wat wel altijd standaart is op oudjaarsdag is de Q-music foute 111 en dan daarna s avonds alle apres ski cd`s achter elkaar (om in de sfeer van het foute uur te blijven). Heb je van alles wat.

Geen speciale muziek voor de aanloop naa kerst en oud en nieuw. Wat wel altijd standaart is op oudjaarsdag is de Q-music foute 111 en dan daarna s avonds alle apres ski cd`s achter elkaar (om in de sfeer van het foute uur te blijven). Heb je van alles wat.

Foute 111, dat klinkt wel heel stemmingsverhogend ja!
Nooit ven gehoord, dit ga ik maar eens in de gaten houden. Prima keuze als je ook moet reizen enz. Hoe laat begint de Foute 111?

Trouwens, je onderschrift. Muahahahaha. :D

Ik luister veel naar trance, ben een groot fan van Armin van Buuren. Luister dus ook veel A State of Trance, zijn radioshow. Dit nummer kwam vorig jaar rond de 31e in zijn radioshow en om een of andere reden kom ik hiermee aardig in de vuurwerkstemming! http://www.youtube.com/watch?v=y_zjmyOzpI8

Verder mag SkyRadio Christmas ook niet ontbreken offcourse :)

Aankomend jaar naar A state of trance? Ik wel, huisgenootje heeft me over gehaald ook al ben ik meer van de techno en de dubstep. Ben benieuwd.

Hier voor mij toch wel een lekker knaltrackje voor O&N. Voor sommige misschien wat te vrolijk/zomers

Om de één of andere reden voelt hardstyle meer aan als muziek voor de zomer, dan voor december.
Hebben jullie die associatie met die festivals en mooi weer dan niet?

Festivals wel ja, er is namelijk ook een festivalseizoen. Maar daarnaast zijn er genoeg andere feesten in de winter (Reverze, xQlusive).

Back
Bovenaan