Favoriete muziek voor oud en nieuw

Gewoon wat ik het hele jaar door luister, Metal en Hardrock, je ben rock en metal liefhebber in hart en nieren of niet he :D

killerdome Had hem al geplaast alleen die is verwijdert, maar het is zo goed nummer!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Edit: Ik zie net dat je deze niet kan beluisteren op het forum alleen via youtube, zelfde geld voor killerdome.

Laatst bewerkt:
Meestal luister ik in de aanloop kerstmuziek. Maar een paar pompende hardcoresets tussendoor gaat ook wel lekker. Maar dat ligt ook aan de setting waarin alles plaats vindt natuurlijk.

Top 2000 staat hier ook altijd aan Sky! Thuis, in de auto, overal! Heerlijk die mix van (vooral) oude en nieuwere nummers :)

Helemaal mee eens. Er gaat niets boven de Top 2000 in de laatste dagen van het jaar. Het liefst sta ik ermee op, en ga ik ermee naar bed.

Nederlandstalig!.... Frans Duijts, Grad Damen, Andre Hazes en Django Wagner. gewoon thuis het forum lezen en de lijsten maken, in de auto opweg naar de winkels wat hardcore en hardstyle nooit mis !

grts.

Dit is elk jaar zo rond 23:55 als het laatste nummer van het jaar bij ons
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

en voor de rest word er nederlandstalig, house, top40 en foute muziek de hele avond gedraaid

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan