Fata Morgana Wave

Deze en de Dragon Fire vind ik op de video hierboven prima er uit zien, blij dat ik deze 2 cakes heb besteld. Volgens mij nog geen 30 euro bij elkaar voor betaald.

En ook van deze eindelijk een straatfilm op Duitsland.

Dit ziet er erg goed uit. Vorig jaar een keuze gemaakt tussen deze en de Dragon Fire en uiteindelijk voor de laatste gekozen. Nu na het zien van bovenstaande beelden komt de Fata Morgana weer op de wensenlijst van dit jaar te staan. Ziet er erg goed uit en vorig jaar ook nog eens voor erg aantrekkelijke prijzen te bestellen.

Prima cake zekers een topper voor die prijs
Gelukkig heb ik deze ook nog steeds op me lijst staan hoplijke ken ik hem dit jaar wel schieten in de straat.. :rolleyes:

Was ook wel even voor goedkoper te krijgen, heb hem voor €16 gescoord dit jaar, maar ook voor 22 een prima prijs, lijkt mij een erg goeie 500 grammer!

Heb er 2 besteld voor 12 euro per stuk. en 2 keer dragon fire meegepakt voor 12 euro. per 2 schieten in de vooravond. Filmpje komt nog

Vond dit een van de leukere cakes van de avond. Had ook de Dragon Fire, Lost Gravity en Tempa Lightning. Deze sprong er voor mij wel boven uit.

Ben het met RaideR eens, geweldige cake. De hele lijn presenteerde uitzonderlijk goed! Aankomende jaarwisseling maar weer op zoek naar een verkooppunt :handsup:

Laatst bewerkt:
Deze was echt geweldig. Altijd leuk als zo'n relatief onbekende budget cake zo goed presteert. Voor 15 euro een regelrechte topper! Superstrakke effecten, dikke burst! Ik zou hem zo weer bestellen.

Back
Bovenaan