Fata Morgana Wave

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 9749
Artikelnaam: FATA MORGANA WAVE 33'S
Bruto Gewicht: 2500 gram
Netto kruitgewicht: 478 gram
Aantal schoten: 33 schoten
Effectomschrijving: 33 shots cake met verschillende schietrichtingen. Professionele kwaliteit.
Max. tube diameter: 25MM
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 6/1
Adviesprijs: € 29,99
Voorverkoopprijs: € 29,99

9749.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken TNT Pyro voor deze informatie.

Zie deze ergens staan voor 13 euro!:shocked:
Denk dat ik er maar 1 of misschien wel 2 aanschaf voor die prijs! Toppertje lijkt me zo!

zo dan ben ik wel heel nieuwsgierig waar dat is, pm of cryptische hint?

Op google zoeken: café Landsmeer
De naam van het café dat bovenaan komt te staan weer invullen op google met 'vuurwerk' erachter. Dan kom je er wel! :wink:

En nee, ik heb geen aandelen!:p

Op google zoeken: café Landsmeer
De naam van het café dat bovenaan komt te staan weer invullen op google met 'vuurwerk' erachter. Dan kom je er wel! :wink:

En nee, ik heb geen aandelen!:p

Heel creatief gedaan dit, het desbetreffende café wordt vanaf nu wss vaak gebruikt als zoekterm. En dat in deze tijd terwijl ze gesloten zijn:wink:

2x besteld overigens, kan voor dat geld geen miskoop zijn.

Nou bedankt jongens, ben ook overgehaald om er maar 2 te halen in plaats van 1, gaat hard zoo!:p

Maar voor dat bedrag is het in mijn ogen echt een topper! Minder dan 13 euro voor een bijna 500 grammer! Geen idee hoe die zal presteren, maar de product video ziet er erg goed uit!

Ze hebben de prijs zeker aangepast want ik zie hem staan voor 16 :sad:

@Edit : was de korting vergeten die er afgaat in het winkelwagentje :)

Blijft een heerlijke bak dit hoor....had hem dit jaar op de lijst staan.....maar helaas mocht dat niet zo zijn. Volgend jaar een nieuwe kans, want wat een gruwlijke kleuren hoor :D

Ben ook heel nieuwsgierig hoe dit er in de straat gaat uitzien want op de video's vind ik het ook echt heel gaaf. Staat in bestelling, fast forward een jaartje en we gaan het weten :)

N.B. Lekker jaar hebben ze gekozen om toe te treden op de NL markt

Ben ook heel nieuwsgierig hoe dit er in de straat gaat uitzien want op de video's vind ik het ook echt heel gaaf. Staat in bestelling, fast forward een jaartje en we gaan het weten :)

N.B. Lekker jaar hebben ze gekozen om toe te treden op de NL markt

tja helaas met meerdere importeurs zo, gun je niemand hoor!

Toch lijkt deze cake ook erg mooi zeg, jammer dat deze nog nergens is geschoten. Maar eens een jaartje wachten dan maar :D

Back
Bovenaan