Fast or Furious-1

Mooi gefilmd Manuel. Dit is een super mooi cake. Grote spreiding van de boeketten die lang blijven hangen. Een topper en absoluut waar voor je geld.

Supermooie cake!

Hele mooie film, bedankt precies zoals deze cake moet zijn! Voor dit jaar weer besteld, afgelopen jaarwisseling had ik hem ook, maar dan zoals in het filmpje van fernando93 van hierboven.
Effect komt dan gewoon niet zo mooi over als jouw filmpje, hoop op een exemplaar zoals in jouw film!

Toen ik hem afstak, ' avonds 1 januari (legaal in Duitsland :yes:), was er vrijwel geen wind.
Op mijn overige video's is er veel regen en wind en verwaaien de effecten ook veel meer.

Het filmpje van fernando93 kan dan wel wat meer wind zijn, het effect is gewoon anders. Daar zitten een paar rode sterren in, terwijl op het filmpje van MjB er prachtige rode tips zijn (zoals het hoort) Zo is het een heel andere, en veel mooiere, cake.

Precies, felle rode sterren ipv rode blinkers. Heel apart, mijn versie vorig jaar was een 2016.
Wellicht een verkeerde, ander batch?

3A8A20D2-71FD-46E0-91E9-D5BAD630E693.jpg

Hier nog een filmpje, met dezelfde batch en jaartalnummers als die ik had. Waarschijnlijk had ik gewoon pech en fernando ook?

Het filmpje van fernando93 kan dan wel wat meer wind zijn, het effect is gewoon anders. Daar zitten een paar rode sterren in, terwijl op het filmpje van MjB er prachtige rode tips zijn (zoals het hoort) Zo is het een heel andere, en veel mooiere, cake.

inderdaad ook wel redelijk wat wind in een opener gebied dat is zeker een groot deel van het verschilt minstens :)

Benieuwd hoe deze in de straat zullen zijn, zie toch veel verschillend uitwerkingen. Voor een leuk prijsje kunnenbestellen, wordt wel een mooi onderdeel van de finale met 6 of 7 stuks.

Weet iemand of dit nou een bepaalde batch is die wel het juiste effect heeft?
Staat nu voor een leuke prijs te koop, maar dan wil ik wel zeker zijn dag het het bovenstaande effect betreft.

Afgelopen jaar had ik een goede 2016 batch, echt een schitterende cake!
En bij de winkel die hem nu in de aanbieding heeft, zag ik batch 2019 op de foto staan, dus dat komt vast goed aangezien die cake ook in de Dragon Box 2 (cake 1) zit.

Deze had ik afgelopen jaar ook, en ondanks de wind presteerde hij best goed. Helaas zag je wel dat het goud sneller kapot waaide dan de bedoeling is, en dat was toch wel zonde. Dat lag uiteraard niet aan de cake, die presteerde gewoon goed met een goede burst.

Back
Bovenaan