Fast 3 Stage Whistling [Uitloop 2022]

iemand nog hier iets over gehoord?

Even nagevraagd en volgens Broekhoff zullen deze dit jaar beschikbaar zijn. Zitten waarschijnlijk niet in het standaard assortiment en zullen dus bijv. niet of niet overal op de Vuurwerkexpert-site staan maar vooral op eigen winkelsites.

Even nagevraagd en volgens Broekhoff zullen deze dit jaar beschikbaar zijn. Zitten waarschijnlijk niet in het standaard assortiment en zullen dus bijv. niet of niet overal op de Vuurwerkexpert-site staan maar vooral op eigen winkelsites.

Goed te weten en begrijpelijk vanuit winkeloogpunt, maar dat maakt het voor mij als liefhebber vrij lastig om in een niche markt aan dit soort cakes te komen (hetzelfde geldt voor de serie crossette cakes).

Maar ik houd mijn ogen en oren open later dit jaar. Kijk uit naar deze cake.

Ik ben benieuwd of deze vanavond geschoten is in Maurik, aangezien er zo goed als alleen Broekhoff/Magnum is geschoten ( en een beetje Wolff ). Ik vond ze niet zo heel goed, 'de traps' gaan wat rap achter elkaar en zijn vrij snel voorbij. De fluiters in The Force van Zena gaan een stuk hoger. Maar beter dan niks want 3 traps fluiters zijn vrij schaars de afgelopen jaren.

Op 02:34

Ik heb nog geen beeldmateriaal van de fast 3 stage whistling gezien, maar toen in Maurik de 3 trapsfluiters in actie kwamen dacht ik meteen aan de Three Stage Trouble van Red Wire. Ik heb die Three Stage Trouble al eerder in actie gezien en voor mijn gevoel moet dit hem zijn, ondanks dat DFP veel van Magnum/BVD/Wolff heeft geschoten.

Ik heb nog geen beeldmateriaal van de fast 3 stage whistling gezien, maar toen in Maurik de 3 trapsfluiters in actie kwamen dacht ik meteen aan de Three Stage Trouble van Red Wire. Ik heb die Three Stage Trouble al eerder in actie gezien en voor mijn gevoel moet dit hem zijn, ondanks dat DFP veel van Magnum/BVD/Wolff heeft geschoten.

Ja dat is ook het 1e waar ik aan dacht maar door het gebruik van Magnum/Broekhoff en Wolff dacht ik aan deze cake. Maar ze gebruikten geloof ik ook een andere Lesli cake ( fluit naar boeket ) dus het zou ook gewoon de Three Stage Trouble kunnen zijn. Daar lijkt ie namelijk verdacht veel op.

Ben benieuwd of deze gister is geschoten in Holten. Wil graag beeldmatriaal zien.

is hier inmiddels al een update over te geven? Zijn ze er al, zijn ze al ergens geschoten? En komen ze ergens nog te koop? :)

Ik zie deze helaas niet meer in de catalogus van broekhoff staan. Denk dat ie niet meer gaat komen helaas.

Back
Bovenaan