Fanmei Fireworks Fountain 888

E echt een goede fontein dit zeg. Kom agressief over op film, prima prijs en tijdsduur. Label vind ik ook echt gaaf, zou veel meer mogen in de lijn.

Dit ziet er top uit qua uitwerking, prijs is goed zo te zien, deze moet ik meenemen. Meerdere bestellen dit jaar, voor de kids uiteraard...

Afgelopen jaar al gehad en ze zijn super! Net zoals de 999��

Had hem in de voortuin gezet wat toch te klein was��

Toen ik zaterdag 30 december in bij Kuiper was in Koekange lagen ze daar echter ook al. Niet wetende wat dit voor fontein zou zijn en dus laten liggen, maar ziet er op het filmpje dat feestje heeft super uit van allebei 1 besteld. Jammer dat ik te laat was voor de fonteinendeal. Maar heb ze los nog kunnen scoren.

Wat mij wel opviel was dat Wolff suggereerde dat er meerdere artikelen niet binnen kwamen, maar wel er gewoon waren bij Kuiper toen de 30e, zoals: Pakket Ready for take off, space troopers, en deze fonteinen dus.

Maar zoals ik las op laatste moment nog binnen gekomen bij wolff.

Mooi dingetje, qua effecten dan. Qua label niet mijn ding.
Hoe groot is dit ding? Want driehoekig en hoog lijkt me niet zo heel stabiel, tenzij genoeg gewicht onderin.

Ben benieuwd.
Heb er 2 van en ook 2 van de 999.

Al jarenlang de popcorn voor het knettergeweld dus het voelt een beetje als vreemdgaan :D

Ik heb ze ook beide besteld, na het zien van de filmpjes was ik verkocht. Het is de bedoeling om ze beide met 4 tegelijk te stoken en ik heb er nu al zin in :)

Na het zien van de lijstjes en bestellingen hier zijn deze en de 999, veelvoudig besteld! Iedereen is duidelijk nieuwsgierig geworden naar deze potentiële toppers!

Back
Bovenaan