Fanmei Fireworks Fountain 888

Knettermans

VWC lid
Artikelnummer: 888
Artikelnaam: Fountain 888
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 160 gram
Aantal Schoten: 1 schoten
Effectomschrijving: Fontein met crackling finale
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 50 sec.
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: 7,95

Geïmporteerd door Wolff Vuurwerk.

Met dank aan vuurwerkfeestje.nl voor de informatie, foto en video.

Fanmei888.png

Officiele filmpje van Wolff toegevoegd:

Laatst bewerkt:
Ben niet echt fan van de fonteintjes die op de Nederlandse markt verkocht worden maar deze vind ik echt wel goed en vet overkomen. En over het label : cool :cool:

Deze is zeker vet, het label spreekt mij ook wel aan en de prijs is ook nog leuk voor deze kwaliteit.

Dit is overigens een filmpje in NL geschoten van een productie exemplaar, dus geen krekelfilmpje :p

160gr met 1 shot/tube in NL? Dakennniehe. Wel aardig ding, beetje kort. Zou daarmee icm prijs denken dat er 60gr in zit ipv 160...

Vermakelijk ding, net geprijsd ook.

Hoeveel zitten er in een karton? Denk veel, gezien de efficiënte vorm.

Wat is de reden dat dit al op 18 januari nieuw is?
Komt dat omdat het te laat is binnengekomen of zitten ze van Wolff vuurwerk nu al in China?

Hele gave fontein hoor. En prima geprijsd. Mocht ik m ooit tegen komen in de buurt neem ik er zeker een paar van mee. En dat label..je verwacht a.d.v. het label niks zeg maar haha. Leuk zulke producten.

Hele gave fontein hoor. En prima geprijsd. Mocht ik m ooit tegen komen in de buurt neem ik er zeker een paar van mee. En dat label..je verwacht a.d.v. het label niks zeg maar haha. Leuk zulke producten.

Ik vind zo'n label echt wel wat hebben, foute Chinese kleur keuzes, Chinese teksten, een aap in het logo. Eigenlijk zoals er vroeger best veel producten waren. En je hebt met zo'n label inderdaad geen enkel idee wat je kunt/mag verwachten. Dit is duidelijk niet specifiek voor de Nederlandse markt geproduceerd.

Ik vind zo'n label echt wel wat hebben, foute Chinese kleur keuzes, Chinese teksten, een aap in het logo. Eigenlijk zoals er vroeger best veel producten waren. En je hebt met zo'n label inderdaad geen enkel idee wat je kunt/mag verwachten. Dit is duidelijk niet specifiek voor de Nederlandse markt geproduceerd.

Eens. Dat zijn juist producten die ik zou proberen.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan