Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nog niet gelukt, Shinji?Tot mijn grote verassing heeft mijn lieve vrouwtje een film gemaakt van m'n cons. showtje, waar deze cake ook in zat. Heb de film net gekeken en hij is redelijk van kwaliteit. De Falling Leaf springt er, wat mij betreft, echt uit. Tijdens het schieten had ik al het idee dat er wat langs m'n hoofd dwarrelde, dat bleken dus de lontjes(Leaves) van deze pot te zijn, echt helemaal goed.
Als ik iemand kan vinden, die de film van camera naar internet kan plaatsen, zal de film on line komen. Heb er zelf de ballen verstand van.
Je hebt hem dus gezien? Kun je iets zeggen over de kleur en hoe lang het blijft hangen?Deze cake is in het echt veel mooier/beter als op het mercurius filmpje.
Hoop dat dit jaar weer een actie is, heb hem gekocht voor 30 euro, wil er nl wel eens 2 van doorlonten ...![]()
Nog niet gelukt, Shinji?![]()
Heb de film aan Toon doorgestuurd, maar de kwaliteit was dermate teruggelopen dat hij niet voor uitzending geschikt is bevonden. Maar neem van mij aan, deze is beter als die van bonfire.
+ YouTube Video | |