Fallas 2025 wie gaan er?

Helaas zit ons 2de tripje er ook alweer op, wat vliegt de tijd voorbij zeg🙈 Wederom ontzettend genoten van de stad, het vuurwerk, het heerlijke eten en de sfeer. Ondanks de slechte voorspellingen qua weer hebben we relatief zeer weinig regen gezien. Alle shows die we op voorhand wouden zien hebben we mee kunnen pakken. Ook best wat terrasjes gepakt, dikke prima dus. Morgenochtend weer naar huis helaas, maar we gaan direct volgas uitkijken naar de laatste week.

IMG_0783.jpeg
IMG_0826.jpeg

4e6d1e59-0386-4ed6-a3ad-fa79eac880b8.jpeg

909fa17e-03bb-4c7d-8a5a-931e45c1af64.jpeg

da58a889-518b-4b74-90b4-378b863cdd3a.jpeg

Helaas zit ons 2de tripje er ook alweer op, wat vliegt de tijd voorbij zeg🙈 Wederom ontzettend genoten van de stad, het vuurwerk, het heerlijke eten en de sfeer. Ondanks de slechte voorspellingen qua weer hebben we relatief zeer weinig regen gezien. Alle shows die we op voorhand wouden zien hebben we mee kunnen pakken. Ook best wat terrasjes gepakt, dikke prima dus. Morgenochtend weer naar huis helaas, maar we gaan direct volgas uitkijken naar de laatste week.

Bekijk bijlage 1809118
Bekijk bijlage 1809119

Bekijk bijlage 1809120

Bekijk bijlage 1809121

Bekijk bijlage 1809122
Waar is deze pizza tent en hoe waren de pizza’s Wesley?

Hoe de pizza tent heet zal ik even moeten opzoeken, durf ik zo niet te zeggen. Maar de pizza’s waren heerlijk. En de broodjes zijn van beher, zit aan het plein. Beter ga je ze niet krijgen na onze mening.

Leuke foto's

Wie kan mij vertellen wanneer ze beginnen met het bouwen van de straat Fallas dus niet de grote bij Ayuntamiento?
en @omepje waar ergens zijn die loodsen te vinden?
ik ga 8maart die kant op ik verwacht dat er dan een hoop klaar moet staan voor transport..

Ik hoor het graag :)
Zoals verwacht, Pilar is begonnen met het brengen van de eerste stukken. Voor iedereen die er nu is of deze dagen gaat valt er genoeg te zien van de Planta.

IMG_0899.jpeg

img_0465-jpeg.1809149

IMG_0466.jpeg

Hahaha. @SKULANG bedankt!:biertje:

Bijlagen

• IMG_0465.jpeg
    IMG_0465.jpeg
    2,2 MB · Weergaven: 281
Hoe doen jullie dat eigenlijk met eten? Vorig jaar veel naar burger King etc. geweest ivm tijd met de volgende shows die we wilden zien, maar misschien kan dit anders?

Er zijn zoveel restaurants dat je gewoon keuze stress hebt restaurants heb ik aantal weken geleden al gereserveerd, voor ons gaat het voornamelijk om het hoofdprogrammama, en voor de rest lekker op het terras zitten of de poppen bekijken ipv als een gek op de fiets te springen om snel naar een volgende mascleta te gaan, mocht er 1 in de buurt zijn pakken we die mee voor de rest lekker genieten en in de avond lekker uit eten en dan naar de avond shows.

Weersvoorspellingen zijn niet best. Hopelijk verandert het nog.
Vanochtend leek het juist vanaf de 15e wat op te gaan knappen, maar als je nu kijkt dan wordt het een natte bedoeling.

Back
Bovenaan