Fallas 2025 wie gaan er?

Ik ben dit jaar van plan om het eerst te gaan. Dus alle tips zijn welkom! Jullie mogen mij ook privé berichten. Ben vooral op zoek naar tips over de mooie shows met locatie erbij.

Accommodatie en vliegtickets zijn geen probleem voor mij. Alvast dank mede freaks!

Ik ben dit jaar van plan om het eerst te gaan. Dus alle tips zijn welkom! Jullie mogen mij ook privé berichten. Ben vooral op zoek naar tips over de mooie shows met locatie erbij.

Accommodatie en vliegtickets zijn geen probleem voor mij. Alvast dank mede freaks!
Ik zou beginnen met je tickets en het verblijf.
Het programma is straks makkelijk te vinden op fallasfestival.nl (incl. locaties) en diverse app- en facebook groepen.

Ik zou beginnen met je tickets en het verblijf.
Het programma is straks makkelijk te vinden op fallasfestival.nl (incl. locaties) en diverse app- en facebook groepen.
Ik ben zelf werkzaam in de luchtvaart dus qua vliegtickets is het geen probleem gelukkig, ook de accommodatie is geen probleem. Uiteraard heb ik al het 1 en ander gelezen op internet, maar gezien hier de freaks zitten zijn de tips van mede freaks meer dan welkom.

Ik ben zelf werkzaam in de luchtvaart dus qua vliegtickets is het geen probleem gelukkig, ook de accommodatie is geen probleem. Uiteraard heb ik al het 1 en ander gelezen op internet, maar gezien hier de freaks zitten zijn de tips van mede freaks meer dan welkom.
Kunnen we die volgend jaar dus via jou kopen met zn allen :p

Ik zou vooral gaan genieten en niet al teveel plannen. Laat het over je af komen, volg met name fallasfestival en je bent van de meeste shows en locaties op de hoogte. Huur een fiets zodat je overal het snelst bent en het meeste van de stad ziet. Geniet van de sfeer die er in de straten hangt, pak zoveel mogelijk poppen mee met tussendoor een terrasje. Fiets van show naar show en vergeet het lekkere eten niet. Sta stil bij de ofrenda als de 1000den fallera's langs komen en je beleeft Fallas waar het om draait.

Kunnen we die volgend jaar dus via jou kopen met zn allen :p

Ik zou vooral gaan genieten en niet al teveel plannen. Laat het over je af komen, volg met name fallasfestival en je bent van de meeste shows en locaties op de hoogte. Huur een fiets zodat je overal het snelst bent en het meeste van de stad ziet. Geniet van de sfeer die er in de straten hangt, pak zoveel mogelijk poppen mee met tussendoor een terrasje. Fiets van show naar show en vergeet het lekkere eten niet. Sta stil bij de ofrenda als de 1000den fallera's langs komen en je beleeft Fallas waar het om draait.
Een antwoord waar ik echt wat aan heb, mijn dank is groot. :)

Dit staat nog steeds heel hoog op mijn verlanglijstje! Helaas niet echt een kring om mij heen die hier naar toe gaan. Merk dat ik alleen de stap niet zet🤔
Ga zelf ook alleen, 1 van de redenen dat ik heen wil gaan is dat ik mede liefhebbers wil ontmoeten en met echte vuurwerk liefhebbers wil afsteken en shows bekijken. Ga er van uit dat het wel vanzelf loopt en dat ik net zoals gupje zegt binnen de kortste keren met een groepje mee ga.
Wie weet kunnen we wel een groepje fixen. Krijg mijn vrouw niet zover om mee te gaan, ben dus ook alleen. Zal dan wel pas voor 2026 zijn, dit jaar zijn alle vakantiedagen al bijna op 😅
Dat zou goed moeten komen!

14 maart- 19maart
Transavia ochtend vlucht😑 uit Amsterdam
Met mn vrouw, en schoonzus en zwager die we even laten zien hoe vuurwerk ook kan zijn.
Ook gezellig met wat mede pyro's incl aanhang beetje genieten.

Gezien de beelden worden daar echt heel veel dikke knallers afgestoken, moest de politie daar meerdere keren optreden en de verhalen van Koet over dit plein waren ook niet positief. Geen idee verder, want was er zelf niet bij.
Ja ik wel, vandaar dat ik het aangeef. Als je mensen een positieve ervaring met vuurwerk wil laten hebben zou ik savonds niet naar Palau gaan.

Back
Bovenaan