Fallas 2025 wie gaan er?

Heb de wens om 15 t/m 19e te gaan samen met m'n broer. Ben ik inmiddels te laat met boeken of is het nog wel te doen? Ik begrijp dat veel hotels/bnb's inmiddels vol zijn en de overige plekken wat duurder zijn, maar als de vlucht + slaap plek rond de 1500 euro +/- voor 2 personen te regelen valt dan wil ik er toch nog voor gaan. En dan het liefst zo dicht mogelijk op het vuur, rondom Ruzafa.

Ben ook benieuwd hoe het zit met vervoer vanaf het vliegveld. Zijn de taxi's een beetje betaalbaar? Ik las namelijk dat het metro systeem nogal verwarrend is in Valencia.

Ps; eerste keer weer op dit forum sinds 2009. Goed om te zien dat het hier nog steeds leeft!
Gewoon metro pakken lijn 5(groen)
Ik zit met een dilemma ik moet de 15e alweer terug vliegen en mijn vlucht vertrekt om 16:55 denken jullie dat ik mijn vlucht haal als ik de mascleta om 14:00 nog wil zien? Ik heb alleen hand bagage en kan online inchecken de metro na de mascleta duurt 20minuten naar de airport
Gelijk de metro pakken na de mascleta inchecken is zo gebeurd.

Ik zit met een dilemma ik moet de 15e alweer terug vliegen en mijn vlucht vertrekt om 16:55 denken jullie dat ik mijn vlucht haal als ik de mascleta om 14:00 nog wil zien? Ik heb alleen hand bagage en kan online inchecken de metro na de mascleta duurt 20minuten naar de airport
Makkie

Ik lees graag mee met alle verhalen en ervaringen van iedereen dit jaar. Altijd al op het lijstje, maar krijg eigenlijk niemand zo gek. Besloten om volgend jaar gewoon lekker alleen te gaan, om zo ook andere manieren te vinden om van de hobby te genieten. Dus ik lees mee ter lering en vermaak. Geniet ervan allemaal!

Zijn er nog meer mensen die alleen die kant op gaan zaterdag 15 maart 6uur schiphol ga dus alleen en de 1st x best wel spannend

Back
Bovenaan