Fallas 2020 [Wie gaan er]

Matig programma, caballer fx de nit del foc... Als dat maar goed komt. Vondt hun Castillo vorig jaar niet heel veel aan.
Ik kijk uit naar vulcano die de opening zal doen. Voor de rest niet echt interessant. Valenciana is wel dik! Helaas mis ik die

Laatst bewerkt:
Hier hetzelfde, vind het programma niet heel denderend. Dat wordt nog meer de wijken in gok ik zo:cool:

Wie: Palm Tree en een maatje
Wanneer: 16 t/m 20 maart
Waar: Appartement bij Place de l'Ajuntament
Vlucht: Transavia - Schiphol

Vamwege het My Reception geintje helaas niet dit Appartement...

Voor nu Hotel Turia geboekt i.v.m. gratis annuleren en geen aanbetaling, en zekerheid dat ik er ben, grote kans dat dit het wordt, maar als ik m'n refund binnen heb, nog eens rustig rond kijken of ik iets dichterbij kan vinden...

Vamwege het My Reception geintje helaas niet dit Appartement...

Voor nu Hotel Turia geboekt i.v.m. gratis annuleren en geen aanbetaling, en zekerheid dat ik er ben, grote kans dat dit het wordt, maar als ik m'n refund binnen heb, nog eens rustig rond kijken of ik iets dichterbij kan vinden...
Heerlijke locatie juist. Zat in oktober 1 hotel ernaast. Beviel perfect. Lekkahhh rustagh!

Hoop toch wel dat Vulcano er de 15e bij de Nit de L'alba iets meer werk van maakt dan in 2017, anders zijn het dure minuten...

Ik vind het programma ook niet echt indrukwekkend. Had fijn geweest als Alpujarreña er vaker bij zou staan; dat bedrijf ben ik echt fan van geworden. Ricasa had ik al niet verwacht, na wat er afgelopen zomer bekend werd gemaakt. Hoewel...omdat zij ook de macromascleta en de opening in de haven schieten, had het mij ook niet verbaasd als Ricasa nog voor een verrassing had gezorgd. Nu staan er allemaal 'middenmoters' op het programma. Het budget voor het vuurwerk zou dit jaar hoger moeten zijn dan afgelopen jaar, dus ik vraag me af in hoeverre dat zichtbaar gaat zijn.

Vraagje.
Ik heb nog niets geboekt, maar het komt voor mij gunstig uit met mijn werk. Ik zit er dus over te denken om nu alsnog te gaan boeken. Is er iemand die met mij samen wilt gaan? Of is er een groepje bekenden waar ik mij bij aan kan sluiten? Vlucht en accomodatie kan ik zelf wel boeken, dat is geen punt. Maar ik wil niet in m'n eentje eenzaam rondlopen, if you know what I mean... :rolleyes:

Ik vind het programma ook niet echt indrukwekkend. Had fijn geweest als Alpujarreña er vaker bij zou staan; dat bedrijf ben ik echt fan van geworden. Ricasa had ik al niet verwacht, na wat er afgelopen zomer bekend werd gemaakt. Hoewel...omdat zij ook de macromascleta en de opening in de haven schieten, had het mij ook niet verbaasd als Ricasa nog voor een verrassing had gezorgd. Nu staan er allemaal 'middenmoters' op het programma. Het budget voor het vuurwerk zou dit jaar hoger moeten zijn dan afgelopen jaar, dus ik vraag me af in hoeverre dat zichtbaar gaat zijn.

Vraagje.
Ik heb nog niets geboekt, maar het komt voor mij gunstig uit met mijn werk. Ik zit er dus over te denken om nu alsnog te gaan boeken. Is er iemand die met mij samen wilt gaan? Of is er een groepje bekenden waar ik mij bij aan kan sluiten? Vlucht en accomodatie kan ik zelf wel boeken, dat is geen punt. Maar ik wil niet in m'n eentje eenzaam rondlopen, if you know what I mean... :rolleyes:

In de zin van al een Nocturna de 13e en 14e op Plaza del Ayuntamiento. En een Nit del Foc als die van Ricasa moet je niet gaan verwachten, die hadden zelf ook het 1 en ander toegevoegd qua budget. Ik verwacht zelf niet dat je een opmerkelijk verschil gaat zien met een eventueel hoger budget voor de mascletas en castillos.

Hoop toch wel dat Vulcano er de 15e bij de Nit de L'alba iets meer werk van maakt dan in 2017, anders zijn het dure minuten...

Toen werd de nit de L'alba klein schaalig gevierd omdat er toen meerdere shows door de stad gehouden werd, vanaf 2018 wordt het enkel nog op het plein een show geschoten en vandaar dat de shows nu ook langer duren, dus je hoeft niet bang te zijn dat je weer een show van 3 minuten te zien krijgt

Toen werd de nit de L'alba klein schaalig gevierd omdat er toen meerdere shows door de stad gehouden werd, vanaf 2018 wordt het enkel nog op het plein een show geschoten en vandaar dat de shows nu ook langer duren, dus je hoeft niet bang te zijn dat je weer een show van 3 minuten te zien krijgt

vanaf 2018 is het gewoon een super dikke show op het plein, vorig jaar ging iedereen ook uit zijn dak.
echt ongelofelijk gaaf, ik heb dat liever dan een matige castillo met te weinig budget in de bedding.

Verwachtingen moet je toch aan de kant gooien. Ook al kost het wat. Je bent lekker in Spanje met pyro's, lekker eten en natuurlijk vuurwerk!!
Zalig toch ofniet. Niet alles kan altijd hetzelfde zijn, en al was het zo dan zou t ook gaan vervelen.
Als wij elke dag oud en nieuw hebben word de lol ook minder.

vanaf 2018 is het gewoon een super dikke show op het plein, vorig jaar ging iedereen ook uit zijn dak.
echt ongelofelijk gaaf, ik heb dat liever dan een matige castillo met te weinig budget in de bedding.

Helemaal mee eens, ook qua beleving is de alba veel heftiger ook omdat je er vele male dichterbij staat dan bij een castillo of nit del foc

Heb een balkon die avond dus vandaar... Direct gerustgesteld :-)

Van mij mogen ze ook iedere avond los gaan op het plein ipv de castillo in de bedding. Die kunnen me al jaren niet echt meer vermaken, met uitzondering van nit del foc afgelopen jaar uiteraard.

Eline :handsup:

Wij staan in de middag op de 17e op een dakterras te genieten met een drankje en een hapje. Ben erg benieuwd. De andere dagen op het plein of door de straten. De 19e in Benicalap.

Hoe lang nog?:biertje:

Wij de 18e, ook via Eline, erg veel zin in. Verder ééntje op het plein en de rest de straten in.

Eline :handsup:

Wij staan in de middag op de 17e op een dakterras te genieten met een drankje en een hapje. Ben erg benieuwd. De andere dagen op het plein of door de straten. De 19e in Benicalap.

Hoe lang nog?:biertje:

Hoe word eigenlijk zo programma in elkaar gezet ?
Word er gekeken naar je prestatie van vorig jaar of hoe zit dat precies ?

Back
Bovenaan