Fallas 2020 [Wie gaan er]

Begint al weer aardig te kriebelen op deze manier...morgen maar eens gaan boeken

Wij hebben inmiddels ook weer geboekt. We hebben de ochtend vlucht van 07:00 genomen op 15 maart en vliegen 20 maart in de avond terug.

vanmorgen rond 07:00 geboekt EHV - VLC 14 maart voor €85.

nu bijna 12 uur later is dezelfde vlucht alweer €11 duurder...

Ik ben er in ieder geval weer gezellig bij, Nu al zin in

Probeer het nog eens met een incognito tabblad. Af anders met een VPN vanaf België of Duitsland, scheelt meestal ook een paar euro.

Ik heb voor €110,- een retourtje kunnen boeken. Goedkoper dan de jaren ervoor, toen boekte ik net wat later.

2018: €151,-
2016: €149,-
2014: €132,50
2012: €339,75 (vlucht incl. verblijf)

Ook weer geboekt

Wanneer: 11 tot 20 maart
Wie: jeremy21, pa en kennis
Waar : travel habitat aragon of sh valencia palace
Met: Transavia - schiphol

Jaja, ik ben nog geen maand terug van Fallas en ik ben al aangestoken met het virus. Ook ik ben komend jaar weer van de partij, 15 t/m 20 maart! :D

Om de startpost aan te vullen:

Wanneer: 15 tot 20 maart
Wie: Djaimy,Pyrofan#1, Scav en Omepje
Waar : Te boeken, maar waarschijnlijk zelfde als afgelopen jaar, 50 meter van het plein.
Met: Transavia - Schiphol

Wanneer: 17 tot 20 maart
Wie: Kruitsnuiver, Mattenfreak, Viva la bang en Bassie1978
Waar : Te boeken, maar waarschijnlijk zelfde als afgelopen jaar, 50 meter van het plein.
Met: Transavia - Schiphol

Laatst bewerkt:
Ik heb hetzelfde meegemaakt bij Airbnb en wel vaker als 3 keer. Ik wacht nu gewoon tot de hotels online komen. Prijstechnisch zal het allemaal niet heel veel schelen als ik de prijzen van de vluchten zie.

Wie: Palm Tree en een maatje
Wanneer: 16 t/m 20 maart
Waar: Appartement bij Place de l'Ajuntament
Vlucht: Transavia - Schiphol

Laatst bewerkt:
Wie: Madmax en vrouw
Wanneer: 14 t/m 21 maart
Waar: Appartement Carrer de Cervantes
Vlucht: nog te boeken

Vlucht inmiddels ook vastgelegd. Vanaf Eindhoven met Transavia

Laatst bewerkt:
Ook ik heb geboekt! Ik ben er dus weer lekker bij volgend jaar.

Wie: MasterBsc en vriendin
Wanneer: 11 maart t/m 20 maart
Waar: Appartement in Ruzafa
Vlucht: Transavia vanaf Rotterdam

Dat wordt wel wat minder uitgeven met oud en nieuw dit jaar, maar dat is het dubbel en dwars waard.

Verstandige keus dan Master, minder uitgeven met oud en nieuw is het zeker waard. Als ik moest kiezen tussen oud en nieuw en fallas, was voor mij de keus heel makkelijk, dat zou 100% fallas worden.

Verstandige keus dan Master, minder uitgeven met oud en nieuw is het zeker waard. Als ik moest kiezen tussen oud en nieuw en fallas, was voor mij de keus heel makkelijk, dat zou 100% fallas worden.

Ja 100% zeker! Vorig jaar was m'n eerste keer en toen kon ik enkel van de 16e t/m de 20e. Door al die drukte en te weinig tijd ook gekozen voor alleen de straatmascletas. Maar dat proefde zeker naar meer! Nu willen we graag van de 11e t/m de 14e het plein elke dag meepakken en het centrum in om te shoppen ( even m'n vriendin te vriend houden ghehe ) en dan vanaf de 15e weer lekker de straten in!

Het is niet dat ik niks ga stoken hoor met oud en nieuw, maar ik hou liever de helft van m'n stookgeld in m'n zak voor daar. Dan koop ik dit jaar gewoon een paar compounds en wat cakes / knalcakes.

Back
Bovenaan