Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kunt nog prima boeken hoor. Bij twijfel altijd doen haha.
Je bent nooit alleen in Valencia je komt altijd wel een groep Nederlanders tegen waar je je eigen bij aan kunt sluiten.Als het aan mij lag had ik allang geboekt. Het probleem is meer dat mijn stookmaatjes ieder jaar aangeven mee te willen gaan, maar als het er dan op aankomt om definitief te boeken er steeds wel een reden is om af te haken.. en om nou alleen naar Fallas te gaan lijkt me ook niet echt handig. Misschien toch maar eens de stoute schoenen aantrekken en vragen of ik mee kan met 2 andere vuurwerkliefhebbers hier uit de buurt. Ik ken ze nog niet zo goed, maar dat zal daar vast en zeker goed komen.![]()
Ieder jaar weer hetzelfde getwijfel hier.. zullen we wel of niet gaan? Uiteindelijk komt het er gewoon steeds niet van en oh wat baal ik er van. Krijg spontaan kriebels na het zien van al die mooie filmpjes hierboven! Volgend jaar MOET ik hier gewoon bij zijn.
Precies, stook 4 a 5 compound minder en je hebt een heel groot deel al bij elkaar.