Fallas 2017

Zoals de voorspelling er nu uit ziet zal het hele fallas gaan regenen. Als t zo wordt zou t de meest slechte editie worden met een hoop aflastingen en straat mascletas die weg blijven. Maar wie weet altijd positief blijven :D

Zoals de voorspelling er nu uit ziet zal het hele fallas gaan regenen. Als t zo wordt zou t de meest slechte editie worden met een hoop aflastingen en straat mascletas die weg blijven. Maar wie weet altijd positief blijven :D

Ja ik ben ook zeer benieuwd, dit zijn geen fijne voorspellingen. Mijn ervaring is wel dat het gemiddeld gezien meestal enkele graden warmer is in het centrum dan wat ze in de voorspellingen aangeven.

Ja ik ben ook zeer benieuwd, dit zijn geen fijne voorspellingen. Mijn ervaring is wel dat het gemiddeld gezien meestal enkele graden warmer is in het centrum dan wat ze in de voorspellingen aangeven.

Klopt dat is ook mijn ervaring. Hopen dat het meevalt.

Mijn schuld Luuk, moet helaas dit jaar overslaan ivm verhuizing op de 15e (goede timing, I know ;)) en normaal natuurlijk het zonnetje in huis ;)

Mijn schuld Luuk, moet helaas dit jaar overslaan ivm verhuizing op de 15e (goede timing, I know ;)) en normaal natuurlijk het zonnetje in huis ;)

Haha heb je goed ingepland :p achja was al paar jaar niet al te best weer, ook toen jij er was :p ga er zoiezo t beste van maken :-)

Het weer van maandag t/m donderdag ziet er inderdaad niet al te best uit, maar vanaf vrijdag zitten jullie volgens mij wel goed hoor! Ik hoop het voor alle Fallas-gangers van dit jaar!

Volgend jaar mag ik weer :)

Jwtjuh :bye:

Het weer van maandag t/m donderdag ziet er inderdaad niet al te best uit, maar vanaf vrijdag zitten jullie volgens mij wel goed hoor! Ik hoop het voor alle Fallas-gangers van dit jaar!

Volgend jaar mag ik weer :)

Jwtjuh :bye:

Ik hoop er ook volgend jaar weer bij te zijn. Waar kunnen we al boeken? :p

Aaahh g*dverdomme die weersverwachtingen voor aankomende week zien er echt somber uit :sad:
Ik hoop dat het nog een beetje bijtrekt van het weekend, en anders word het paraplu's meenemen zodat we niet verzuipen terwijl we staan te wachten tot 1400 uur :bonk:

Echt enorm balen die laatste weersvoorspellingen. Ik hoop voor alle Fallasgangers dat dit nog bijtrekt. Bedankt voor het delen van de Spaanse folders PMK. Erg leuk om het aanbod uit Spanje eens goed te bekijken.

De mascleta van vandaag geschoten door Pirotecnia Hermanos Ferrández.

Film is van vivirlapirotecnia.

17203175_1871589416463906_3524166761690510621_n.jpg

17202722_1871589756463872_3883777651015445091_n.jpg

17200882_1871589926463855_6341875922200315793_n.jpg

https://www.facebook.com/tradizionedifuoco/?fref=ts

Aaahh g*dverdomme die weersverwachtingen voor aankomende week zien er echt somber uit :sad:
Ik hoop dat het nog een beetje bijtrekt van het weekend, en anders word het paraplu's meenemen zodat we niet verzuipen terwijl we staan te wachten tot 1400 uur :bonk:

Als ze de mascleta wel op kunnen bouwen. Heb in 2015 wel is meegemaakt dat die afgelast werdt. Maar her weer ziet er op woensdag en donderdag al wat beter uit. Woensdag droog. Ook met de castillo en donderdag tijdens de mascleta ook droog als t allemaal klopt.

Kijk eens aan. Maandag en dinsdag regen en vanaf woensdag top.
Screenshot van 1 minuut geleden :cool:
Ook meerdere sites bekeken en alle zijn veel positiever geworden. Dus er is hoop!

Screenshot_20170311-115900.jpg

En de mascleta van gisteren geschoten door Pirotecnia Tomás:

En de Nocturna geschoten door Pirotecnia Tomás:

Back
Bovenaan