Fallas 2015

oQ1No71.png

Wat een mafketel met zijn tripod. Hij stond iedere dag met dat ding in de lucht te zwaaien, al vanaf de 7de op het plein bij de mascletas. :shocked:

Hier een actie foto van mijn kant:
QH36yky.png

Laatst bewerkt:
Haha ja dat ding zie je telkens in de lucht zwaaien inderdaad haha. Vorig jaar ook al dacht ik :p

Ben nog beetje video's aan het renderen.
Stik nog van de stookfilmpjes die ik met de tijd eens zal doen.

Om Fallas echt af te sluiten proberen we toch altijd nog een Crema in de straatjes te pakken, ook al hebben we geen benen meer over.
Het leek er even op dat veel poppen al weg waren totdat Jeff zei dat hij nog licht zag branden in de verte om de hoek.
Hier hing nog een Nocturna bij ook dus met de neus in de boter noem ik dat.

Volgend jaar hopen op wat beter weer maar het was weer een toffe editie.

Na Caballer FX zijn we naar Isabel La Catolica gelopen voor een Minimascleta.
Echt zout als je daar bij een mini staat en je hoort in de verte echt gruwelijke Mascletas de lucht in gaan.
Helaas is dat allemaal nog vrij slecht beschikbaar, die info.

Hier de 4 straatmascletas op volgorde.
Marti @ Mercado de Colon
Mooi verslag kerel, leuk om terug te lezen. E.e.a. zelf ook gezien, maar je ziet hier ook soms totaal ander spul bij staan, leuk! :)

Punt 1 in de quote helemaal mee eens!
Echt zonde, sta je bij die miniatura... gaat er verderop echt een dikke, met salutes alles compleet, zuur.

En die 2e quote, Marti @Colon, die ging dus nog vóór die catolica/ciril amoros? 14:15u gok ik dan?
Dat is daar om de hoek eigenlijk, vet jammer dat we die dus gemist hebben. Is die er elk jaar?

Dank voor je leuke reactie. Daar maak ik verslagen voor :)

Colon staat de laatste dag idd elk jaar rond 1420 en ciril amoros volgt dan vrij snel.
We kwamen bij Ciril aanlopen op t moment dat bij Colon de eerste salut ging.
Dus laatste stukje even gerend.

Vorig jaar ging t ook zo maar of dat ieder jaar is durf ik niet te zeggen.

Volgend jaar ga ik me focussen op straatmascletas van Ricasa.
Paar films terug gezien maar die is toch wel heer en meester. Man wat een geweld.

Back
Bovenaan