Fallas 2014 - Wie gaan er?

heel veel suc6 en plezier voor de mensen die naar Valencia gaan! je zal je niet vervelen!:wink:
oja, foto's en filmpjes Mogen altijd gepost worden:D

Zo, deze freak is aangekomen! Blijk ik echt 20m van een vuurwerkwinkel af te zitten ook :) midden in de wijk Ruzafa!

Welke freaks waren rond kwart voor 9/9u lekker aan het stoken bij Palau de la Musica? Zag eerst wat traca's gaan en daarna flink wat shells! Liep net het plein op en zag het. Was geweldig! Daarna rende er een aantal weg omdat er politie aan kwam. :p

Cuba nummer 74 :) ik sta nu in de rij voor de pyroshopping

En vanavond natuurlijk weer naar palau de musica, in mijn original vest mocht je me aan willen spreken :)

Welke freaks waren rond kwart voor 9/9u lekker aan het stoken bij Palau de la Musica? Zag eerst wat traca's gaan en daarna flink wat shells! Liep net het plein op en zag het. Was geweldig! Daarna rende er een aantal weg omdat er politie aan kwam. :p

Haha ja klinkt heel herkenbaar. :)

De eerste keer Fallas zit er weer op. Man man man, wat een geweldige week! Volgend jaar moet ik hier zeker weten weer bij zijn :D

Haha echt he! Voor de volgende keer maar een aantal spaanse woorden of iets leren, want die mensen daar kunnen helemaal geen woord engels... en dat is echt irritant.

En zo verzieken ze het daar ook weer voor de goede...

niet de moraalridder uit gaan hangen. Iedereen doet eraan mee, ongeacht of je nu klein spul of groot spul afsteekt! HET MAG SOWISO NIET DAAR!

Ging er lekker op :)

Hahaha xD Heeft niks met moraalridder te maken haha.
Shells horen niet op de grond of aan een traca.
Die horen de lucht in te gaan.

Ik steek geen 50 gram knallers af, hier niet en daar niet.
Met 4 inch gaan lopen bowlen worden ze daar ook niet gelukkig van, hoe groot de vuurwerktraditie daar ook is.

Hier wordt het feest ons straks afgenomen.
Daar ook als het zo doorgaat.
Alsof je daar niet genoeg vuurwerk ziet.

Niks moraalridder maar gezond verstand.
Je bent daar te gast!

Back
Bovenaan