Fallas 2014 - Wie gaan er?

We kregen gister ineens onverwachts nieuws.. onze heenvlucht met ryanair is ineens gecanceld. Of we de 18e willen vertrekken.. neej dus.. Nu snel andere heenvlucht geregeld.. pff gezeik.. Maar al met al gaan we nu een heel stuk goedkoper naar Valencia. Om precies te zijn €149,- PP incl. vlucht en overnachtingen :)

We kregen gister ineens onverwachts nieuws.. onze heenvlucht met ryanair is ineens gecanceld. Of we de 18e willen vertrekken.. neej dus.. Nu snel andere heenvlucht geregeld.. pff gezeik.. Maar al met al gaan we nu een heel stuk goedkoper naar Valencia. Om precies te zijn €149,- PP incl. vlucht en overnachtingen :)

Dat is inderdaad wel goedkoop! Maar waar slaap je dan? Buiten in een donker steegje op een spijkerbed? :p

Hier denk ik. Onder een uitgevouwen doos van de Trueno de Aviso.

RiverParkBridge_Panorama1.jpg

laaste dag

laaste dag

eej ik ben al een keertje of 7 gegaan en moest ook eens een dag tevroeg trug de laaste dag maakt dit festijn een mooi waardig eind :)
Ben dit jaar van de partij voor de eerste keer.
Alleen de laatste dag helaas niet.
Als het mijn bevalt,ga ik volgend jaar misschien een hele week.
Zal mijn benieuwen!!!

ga dit jaar zeker voor de 8ste keer verleden jaar kon ik niet heb ik best lang zitten balen :) dat gebeurtt mij niet meer (neem me gekke vriend ook mee )

Wordt alweer het 4e jaar... Vandaag verlof gekregen op school, dus hoef me ook niet ziek te melden :D

Wie: Ik en Maatje (Steffan)
Datum: 13 t/m 20 maart 2014
Vlucht: Charleroi/Valencia met Ryanair
Verblijf: Mooi appartement in de wijk El Carmen, 1 km vanaf plaza del ayuntamiento

Dit jaar voor het eerst aanwezig van 14 t/m 21 maart, ben echt zeer benieuwd :D
Mijn droom is eindelijk uitgekomen :handsup::handsup:
Camera gaat mee trouwens :D

Jwtjuh :bye:

Voor de mensen die voor het eerst gaan, Tip van Jip: Kijk uit met meetings en samen stoken...Meneer de agent in Valencia reageert iets anders dan oom agent in Nederland :wink:

Ben wel heel benieuwd of je de crisis nog meer en erger kunt merken dan vorig jaar.
Over een paar weken gaan jullie het mee maken, ik moet helaas een jaartje over slaan.

Voor de mensen die voor het eerst gaan, Tip van Jip: Kijk uit met meetings en samen stoken...Meneer de agent in Valencia reageert iets anders dan oom agent in Nederland :wink:

Maar stoken is wel toegestaan toch? wat is dan het probleem met oom agent ?

Back
Bovenaan