[Fallas 2011] Wie gaan er?

Wie: vader, 3 vrienden en ik.
Wanneer: 12 t/m 16 maart
waar: voor de 4e keer hotel Neptuno, aan het strand.
vlucht weet ik zo niet uit mijn hoofd.

Toch maar besloten heen te gaan, wil de echt massale drukte een beetje ontlopen dit jaar.

Laatst bewerkt:
Wie: Grouver, Just_Hardcore, maat van Grouver, killerdome, DsNL.
Waar: Appartement 2 min weg van Plaza del Ayuntamiento
Wanneer: 13 - 20 maart
Maatschappij: Swissair vanaf Schiphol

Tot dan!

Je zal genoeg zien haha, leuk dat jullie ook gaan.
Let wel goed op waar het appartement is, Roy en Justin waren 2 jaar terug op de eerste dag al 5x het appartement kwijt.... :bonk::p

Je zal genoeg zien haha, leuk dat jullie ook gaan.
Let wel goed op waar het appartement is, Roy en Justin waren 2 jaar terug op de eerste dag al 5x het appartement kwijt.... :bonk::p

Deze keer zitten we anders niet in de ghetto van Valencia. :thumbsup:

Laatst bewerkt:
ik, vrouw, mickeyzegtboem en vrouw, michel, toytoyboy en vriendin, zijn ook weer aanwezig van 13 tm 20 maart. vlucht transavia, verblijf appartement bij colon.

5e jaar:D maar kan alsnog niet wachten

Wie: Jos en broer Tom (Nino Bravo)
Waar: Husa Dimar
Wanneer: 14 t/m 21 Maart.
Met wie: Ryanair, Brussel Charleroi.

Ik geloof dat ik ook maar ga...het is dat ik mee moet van de vrouw!

Wanneer: 12 t/m 21 maart
Wie: Marco,Vincent,Andrew,Maja,Carolien en ik zei de gek.
Waar: onder de bloemenbrug...onee ik zit vlak achter het plein.
Hoe: Met Transavia

***, dan moet ik m'n zonnebril weer meenemen.
Je wordt echt blind als je 2 uur staat te wachten in de buurt van Poziloc. De weerspiegeling van de zon op z'n hoofd kent geen grenzen.

Ik geloof dat ik ook maar ga...het is dat ik mee moet van de vrouw!

Wanneer: 12 t/m 21 maart
Wie: Marco,Vincent,Andrew,Maja,Carolien en ik zei de gek.
Waar: onder de bloemenbrug...onee ik zit vlak achter het plein.
Hoe: Met Transavia

***, dan moet ik m'n zonnebril weer meenemen.
Je wordt echt blind als je 2 uur staat te wachten in de buurt van Poziloc. De weerspiegeling van de zon op z'n hoofd kent geen grenzen.

Ik zal er wat houtskool op smeren....schittert het niet zo erg hehe

Heb ik nog wel ergens een foto van; Poziloc's hoofd schitterend vol in de Italiaanse november zon.

Ook weer aanwezig 14-03<>21-03, samen met pyro-d, shadow13 en de tukker clan (2 man:-) Cries en de zaag) in appartementje ruzafa , rufusa of hoe het daar ook heet. Wordt een rumoerig straatje dit jaar ....

Eerst nog ff 2 x naar China.....de week voor chinees nieuw jaar en een week meteen er na, hebt het idee dat ik toch iets niet helemaal goed geregeld heb.......

Heb ik nog wel ergens een foto van; Poziloc's hoofd schitterend vol in de Italiaanse november zon.

Ook weer aanwezig 14-03<>21-03, samen met pyro-d, shadow13 en de tukker clan (2 man:-) Cries en de zaag) in appartementje ruzafa , rufusa of hoe het daar ook heet. Wordt een rumoerig straatje dit jaar ....

Eerst nog ff 2 x naar China.....de week voor chinees nieuw jaar en een week meteen er na, hebt het idee dat ik toch iets niet helemaal goed geregeld heb.......

Waarom terugkomen en een week later weer moeten gaan.Kun je beter een week daar blijven en oud en nieuw meemaken.Hotel en verblijf voor die week is misschien wel goedkoper dan je vluchten op en neer:bonk:

Back
Bovenaan