Fallas 2011 Filmtopic

omfg, die is echt verschrikkelijk bruut :shocked: Ongelooflijk. Wellicht nog bruter dan die van Vicente...?

Heb deze live meegemaakt, en vond t de mooiste van dit jaar (wat ik heb gezien). vanaf het begin al regelmatig over de 120 decibel. de finale was ook een gruwelijk harde.

Straat mascleta van la Pirotecnia PORTUGUES Fallas 2011
gefilmd door BrianV41

Komt nog meer beeldmateriaal aan komende dagen:) We hebben de 17e een fiets gehuurd en zijn op verkenning gaan waar er mascletas hingen en zijn om 2 uur bij de grootse gaan kijken en toen telkens door geraced naar de dichtsbijzijnde die nog bezig was.

Fallas 2011: Mascleta Nocturna Falla Archiduque Carlos
filmed by: FestesValencianes

movie
wow, wat een geweld is dit zeg....en dan de finale hoe bruut en dichtbij is dat wel niet? Zo zie je ook maar weer hoe hard een straat mascaleta kan zijn zeg...:shocked:

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij heb ik dit jaar toch wat gemist :cry:

Bedankt voor alle mooie beelden mannen! Genieten!
:bye:

Bij de mascleta van Ricasa is het gelukt om samen met Guus een kantoor gebouw binnen te komen en hebben vanaf het balkon op de 5e verdieping deze film weten te maken. Dit was letterlijk en figuurlijk ons hoogtepunt van Fallas 2011. Have Fun.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Tof man, een keertje vanaf zo'n balkon de mascleta meemaken!
Heb je mooi mazzel gehad, ik denk dat vele van ons dat wel eens willen :)

Hier een oude film uit 2009 van vuurwerkverkoop tijdens Fallas.
Zullen voor de vele fallasgangers onder ons wel herkenbaar zijn.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Na de Castillo van Turis zou er om 01.00 op de hoek van Centellos en Cadiz een Nocturna zijn van Ricasa.
Deze begon een dikke 50 minuten te laat, maar ging gelukkig alsnog!
Veel NL-ers aldaar, en terecht. Nog een stuk harder en beter dan vorig jaar.
Filmpje:
+ YouTube Video

Back
Bovenaan