Fallas 2009

Haha, heerlijk fragment weer. Misschien leuk idee voor O&N hier haha, zie me buurman al rennen met een winkelwagentje... :D

Te gaaf deze filmpjes.
Hier is duidelijk op te zien hoe dol de spanjaarden op vuurwerk zijn.
Prachtig om te zien, vol met passie.

Zoals Jan dat altijd zo treffend zegt, 't is eigenlijk maar een rare stad, dat Valencia.
Heerlijk filmpje weer

Ik heb best veel filmpjes gemaakt.Vele shows waar ik letterlijk kippevel van kreeg.Denk dan aan de vele mascletas en de avondshows in de bedding.
Op één filmpje ben ik best wel een beetje fier op.Doordat mijn cam met harde schijf uitviel door de druk was ik snel overgegaan op mijn fototoestel.Snel op filmen zetten om nog net de finale te pakken:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Waar dit allemaal was? Geen idee en daar gaat het mij ook niet om.Het gaat er mij om dat ik volop heb staan te genieten.:bonk:

Haha!

Ik heb welgeteld één foto gemaakt, met m'n telefoon, tijdens het wachten op de mascleta van Marti, en die had niet eens met vuurwerk te maken. Nou ja, met een ander soort vuurwerk eigenlijk....

Ik had beloofd 'm te zullen delen, dus voilá!

Haha, wat had jij graag die ketting willen zijn he Jan. :wink:
Begon op te vallen toen we ook de lensdop van de camera af haalden haha, vriend moest er toen voor gaan staan van d'r. :wink:

Jammer dat die andere dame niet goed in beeld kwam, te donkere foto, had hier niet misstaan. :D

Haha!

Ik heb welgeteld één foto gemaakt, met m'n telefoon, tijdens het wachten op de mascleta van Marti, en die had niet eens met vuurwerk te maken. Nou ja, met een ander soort vuurwerk eigenlijk....

Dit zijn dikke Spaanse tetten die er mogen wezen:D

Over Marti gesproken:Ik ben nog ff in de ''kooi'' geweest en heb daar een paar pics gemaakt:

The boss himself:

1511523.jpg

1511620.jpg

1511621.jpg

1511634.jpg

1511635.jpg

1511636.jpg

1511661.jpg

1511662.jpg

1511666.jpg

Prachtige foto's Corne, leuk om te zien.
Blijft ook leuk om te zien, vrouwen die met vuurwerk bezig zijn.

Heel leuk ding.Als die eindknal erbij in zou zitten zou het misschien iets voor de handel zijn.Maar zonder de eindknal is het toch een erg mooi item.Thanks voor het delen.

Geweldige foto's Corné, die vlinder horizontaal hangen, stijlvol. :D

Jan (cass) heeft overigens ook een Hula Girl (fonteintje) uitgekleed, wil hem jullie niet onthouden;

Hula Girl uitkleden...

Haha!

Hahahaa, geweldig, maar 1 foto,
O heer, waarom kunnen we nooit eens de tijd terugdraaien, dan zat ik alsnog in Valencia. Wat een mooie dame. :p

Hey die Fred,

Ik zat met drie exemplaren:MIJN GOD!!!

image

Maar het was wel gezellig hoor:devil:

Corne: alleen maar een bevestiging dat je met je goddelijke verschijning nog steeds geliefd bent bij de dames, jong en oud.
En ook nog bedankt voor je geweldige films en foto,s vanavond.
Ik heb ze gezien en ze zijn top.!!!!

Back
Bovenaan