Fallas 2009

Fred, laten de heren nog wat van ze horen dmv mails of sms? Ben wel benieuwd naar hoe ze het hebben eigenlijk.

Smsjes komen sporadisch binnen, Mike is dolenthousiast over de mascleta,s maar over de avondshows is zijn mening verdeeld.
Verder hebben die jongens het uitstekend naar hun zin.
Kreeg van de week nog een sms binnen dat ze ,s nachts om 04.00 nog een trueno en een hindoe hadden afgestoken.
Dat kan daar allemaal he?
Ja en verder vroeg Mike zich af hoe het met ons forum was.
De groeten van de guys uit Valencia

:bye:

Nog even een leuk smsje van Mike (Mattenfreak) uit Valencia

Citaat:
Hey Fred, nu bij de opbouw van Ricasa, bizar veel 60.000 euro
Hij heeft 9 hoogwerkers stampvol mines en single shots
Het veld is dan ook breder afgezet haha
Staat gewoon te veel om op te noemen.

Geweldig dat ze nog wat sfeer meebrengen uit Valencia. Bedankt dat je het even wilde posten. Vind het erg leuk om te lezen. Dat word vast een prachtige show! :)

Nog even een leuk smsje van Mike (Mattenfreak) uit Valencia

Citaat:
Hey Fred, nu bij de opbouw van Ricasa, bizar veel 60.000 euro
Hij heeft 9 hoogwerkers stampvol mines en single shots
Het veld is dan ook breder afgezet haha
Staat gewoon te veel om op te noemen.

Ik ben benieuwd hoe ze aan dit bedrag komen.

En filmpje van de finale van de show van gisteren
Jammer genoeg niet al te beste beelden.
Maar de finale is echt bizar

Fallas Nit de Foc 2009

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier live vanaf het plein. Nog een half uurtje voor ricasa start. De sfeer zit er goed in. Na deze mascleta naar ruzafa om de mascleta van marti te bekijken.

Wat een heftig luchtoffensief van Valenciana bij de finale!!
Ook een topper van dit jaar voor mij en dan moet ik de beelden van Ricassa nog zien!

Prachtige finale, daar gaan een hoop mooie bommen de lucht in. Geweldig! Nogmaals bedankt voor het delen. :)

Mascletà del 19 de març
Pirotècnia Ricasa, Ricardo Caballer, Godella (València)

http://www.rtvv.es/video/video_flumo.asp?id=19032009_mascleta.flv

Wow wat een geweldige mascleta was dit zeg. Heerlijk al die fluiters en salutes in het begin. Ook de confetti was wel leuk om tijdens een mascleta te zien. En die finale:shocked: Dacht ik dat het na al die vlinders was afgelopen (124 decibel!!!) maar er kwamen nog een paar dikke salvo's salutes achteraan. Heerlijk gewoon:)

Ja Ricasa heeft een goede mascleta geschoten:handsup::droolthum:applause:

Back
Bovenaan