Fallas 2009, ga jij ook?

moontan

VWC lid
Over 2 maanden weer Fallas in Valencia
Ik vraag mij af wie er van de crew en de leden allemaal gaan?

Ik niet nog te jong. Maar ik hou de info wel altijd bij en zit ook vaak op de site van bijvoorbeeld pyroshopping. Maarja ik kan nu nog alleen maar dromen. En Fred ga jij zelf? :bye:

Helaas ik niet Fred.
Tegen die tijd is de kleine er of nog net niet, 9 maart uit geteld.
En ook financieel is het nu niet voor mij te doen.

Wil wel iedereen die wel gaat zeer veel plezier wensen.

Ja ik ga zelf ook dit jaar, voor de 3e keer
Het zijn de woorden van Kruitsnuiver zelf: als je eenmaal geweest bent, blijf je altijd gaan
Het is een virus :p:p

Ik ook helaas niet, maar hoop in de toekomst wel te gaan. De volgende keer hopelijk, als dat erin zit.

Haha, ik wacht ook echt om te gaan maarja ik ben nu 14 dus misschien over 3/4 jaartjes. :p Ik ben heel erg benieuwd naar de films. En gaan jullie nu wel een kilometer traca maken? :)

Uiteraard weer aanwezig, word voor mij de 4e keer opals dat zou rij.
Ik zou alle andere festivals willen laten schieten voor fallas moeten.

Ik vlieg zelf de 14e heen samen met mattenfreak en hebben in valencia om de hoek bij de pyroshopping een appartement voor 6 personen.
15maart komt Cass en zijn buurman richting valencia en komt bij ons in het appartement en de 17e komen mantronix en shinji er ook nog bij, word weer super.

de 20ste gaan Mantronix,shinji en ik door naar castellon om een dagje af te kicken van de drukte in valencia. In castellon word ook een grote mascleta en een castillo geschoten.

Zien elkaar in de rivierbeding bij palau:bye:

tja ik zit nog in onderhandelling of ik ga:(

maar voor 99% zeker dat ik ga. zit nu eenmaal in de nieren sinds afgelopen jaar

Opzeker dat wij weer gaan, alles maanden geleden al geboekt.

Ga weer samen chrissie81 en bartvz en aanhang, word weer een super week!!!

Gaat weer een super week worden ja, hopelijk dit jaar weer dat lekkere weer en die ultieme shows, wat was het vorig jaar perfect zeg. :D

Gezelligheid is er sowieso, dat is belangrijk haha, hopelijk alleen wel ietsje meer slaap dan vorig jaar, dat ging nergens meer over. :wink:

Heb er zin an! :D

Ik, Justin, en Mitchel zullen ook aanwezig zijn.
Wij moeten nog boeken maar als het goed is word het een appartement.

Wij komen aan op de 13e en vertrekken op de 20e.

Het enige wat mij nog tegen kan houden is een eikel van een baas bij me nieuwe stage plek.

Als het goed is hangen wij de dagen uit met Mattenfreak, Kruisnuiver en hun hele gangbang. :rolleyes:

-Roy-

heb zo,n 10 jaar geleden een vervelend vliegincident meegemaakt.
Durf sinds die tijd niet meer in een vliegtuig te stappen:cry:

met de auto net iets te ver!!!!:shocked:

Back
Bovenaan