Fallas 2008

Dat klopt... MAAR 1 voordeel voor ons: de macleta napolitana is ook verhuisd naar de 15de. deze word geschoten door ik meen parente om 17 uur op het strand!!!

Kijk aan, dat is goed nieuws:D

Enig idee hoe het daar met de drukte is, hoelang van te voren je er moet staan etc?:)

Laatst bewerkt:
zo dat is mooi deze wil ik echt gaan zien. hopelijk is het nog met de huurauto goed te doen maar daar ga ik wel vanuit

waar aan het strand moeten we eigenlijk zijn ?

Gr Bas

Zaterdag is het zo ver!!!!!!!!:D Jammer dat ik nog moet werken in de tussentijd. Ik heb helemaal geen zin meer om in dit koude kikkerlandje te zijn!

:cry::angry: m'n opa heef vanmiddag om 3 uur plotseling 'n dodelijke hartaanval gekregen , en ik heb dus besloten om niet naar valencia te gaan , zodat ik m'n oma en de rest van de familie kan steunen in deze moeilijke tijd .

:cry::angry: m'n opa heef vanmiddag om 3 uur plotseling 'n dodelijke hartaanval gekregen , en ik heb dus besloten om niet naar valencia te gaan , zodat ik m'n oma en de rest van de familie kan steunen in deze moeilijke tijd .

Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd.

hmm wat balen voor je man. nou sterkte! je familie kan je nu beter bij staan dan wat vuurwerkfreaks.

Succes!

Gecondoleerd! is niet echt leuk :sad: balen man! moet je Fallas nu ook missen :( ik geef je groot gelijk om Fallas af te zeggen en je oma & je familie steunen!

Familie gaat altijd voor.

Sterkte in de moeilijke periode!

Heel veel sterkte in de komende tijd.
Zij zullen jou steun zeker waarderen.
Natuurlijk jij ook heel veel sterkte man.
Hou je haaks.
Giron

Back
Bovenaan