Criss-Cross

s406bm2.jpg

Artikelnummer: S406
Artikelnaam: Criss-Cross
Categorie: 500 grams cakes
Netto Kruitgewicht: 500 gr.
Effectomschrijving: Onwaarschijnlijk fel gekleurde lichtkogels splitsen hoog in de lucht in vieren. Als finale worden 7 schoten met knettereffecten tegelijkertijd gelanceerd
Tijdsduur: 35 sec.
Stijghoogte: 40 m.
Richtprijs: 65.00
O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl
Film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk B.V voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
crosette's zo als ze horen te zijn in vele kleuren en shape's , kortom 'n topper .

Ik heb de criss-cross life mogen aanschouwen.
Ik was behoorlijk onder de indruk van het effect zelf en de kleuren.
Kom je niet vaak tegen in consumentenvuurwerk.
In het land van Ooit (plaats demo) schoten ze er 3 tegelijk af. En de lucht was prachtig mooi gevuld.
Ik weet niet hoe het overkomt als je er maar één afsteekt.
Voor mij een twijfelaar in verband met de hoge prijs.

:bye:

ja , precies want bij 'n nieuw product is het vrijwel onmogelijk om voor o&n live ervaringen op te doen met hoe de cake in kwestie eruit ziet in z'n eentje .

Laatst bewerkt:
hoezo kun je niet weten hoe hij er in zijn eentje uitziet , als hij op de film van de site van beko , in z'n eentje geschoten word en in de beginpost staat :wink: .

Je weet wel wat ik bedoel. Met 3 tegelijk krijg je een veel vollere lucht.
Bij de demo,s van Lesli werden er zelfs 5 tegelijk afgeschoten.
Bij Hardix 3 tegelijk.
Bij Wolff slechts twee en ook nog eens ver uit elkaar.
Krijg je een veel reëeler beeld van de uitwerkingen van 1 cake.

ja , precies want bij 'n nieuw product is het vrijwel onmogelijk om voor o&n live ervaringen op te doen met hoe de cake in kwestie eruit ziet in z'n eentje .

Dit product was vorig jaar al op de markt
Heb hem ook alleen af zien gaan en dan is die prima te doen!
Het mooie van deze Crosette is, dat de sterren lekker lang blijven hangen.
ik moet de eerste Crosette pot nog zien, die dit evenaard!

Hier een filmpje van de Beko site, waar je hem alleen af ziet gaan, die ook in de begin post staat

Filmpje Criss Cross

ik vind er persoonlijk niks aan, maar ja dat kan aan mij liggen natuurlijk :)

tja ik heb hetzelfde, ik vind dit product veel te duur in verhouding met wat je ervoor terug krijgt.

Plus ze schieten hier met 3 cakes, ik denk dat als er eentje had gestaan het een "stuk minder indrukwekkend" was geweest.

btw, de Rock 'n Roll (of van Top-Selection of van Crown, weet het niet meer zeker) heeft hetzelfde effect.

Deze werd een aantal (zo niet jaren) jaren geleden verkocht, en was toen al niet onder de indruk van dit effect, maarjah, gelukkig verschillen de smaken hier....

Anders was het zo'n saaie boel geweest:)

Laatst bewerkt:
Dit product was vorig jaar al op de markt
Heb hem ook alleen af zien gaan en dan is die prima te doen!
Het mooie van deze Crosette is, dat de sterren lekker lang blijven hangen.
ik moet de eerste Crosette pot nog zien, die dit evenaard!

Hier een filmpje van de Beko site, waar je hem alleen af ziet gaan, die ook in de begin post staat

Filmpje Criss Cross

Sluit ik mij volledig bij aan. Filmpje stond vorig jaar ook al op de site van Bekobv.nl, door FPM gefilmd?

Ik vond het op zich al een mooie cake, een andere cake met crosette van goed niveau is er bijna niet geweest, de cake past alleen niet in mijn budget, maar de uitwerking ervan is zeker goed te noemen.

Dat filmpje is niet door ons gefilmd

@ Terrorking...wat vind je er niet leuk aan, als ik vragen mag?

@ Fluidized...Ik maak uit je opmerking, dat je het persoonlijk niet mooi vind...dat kan best, zo heb ik een schurft hekel aan Crackling.

Maar nu wil ik weten, hoe je de cake op zich vind...hier bedoel ik mee, hoe je het effect, kleuren etc. van deze cake vindt

Laatst bewerkt:
Juliie hebben hem ook verwerkt in oud en nieuw show 06/07 zie ik, hij komt erg mooi uit ja. Ook lekker gebruikt gemaakt van dit effect om rust in het showtje te krijgen, leuk!

Ook lekker gebruikt gemaakt van dit effect om rust in het showtje te krijgen, leuk!

Já haha dat woord was ik nou net aan het zoeken toen ik het filmpje zag. Meestal als ik vuurwerk zie, is het of spectaculair, of het is saai.
Saai, als het tempo vaak te laag ligt, of het een eentonig effect is.
Ik kon dat bij dit artikel niet plaatsen, maar rust is het juiste woord. Lekker relaxed blokje, en ik denk dat als ik hem in het echt zie ik ook versteld sta van de felle kleuren.
:bye:

@ Fluidized...Ik maak uit je opmerking, dat je het persoonlijk niet mooi vind...dat kan best, zo heb ik een schurft hekel aan Crackling.

Maar nu wil ik weten, hoe je de cake op zich vind...hier bedoel ik mee, hoe je het effect, kleuren etc. van deze cake vindt
Ja, dat klopt, ben totaal geen fan van dit effect (vast ergens een trauma opgelopen door dit effect:bonk: ) mjah, afgezien van het effect is deze cake wel redelijk goed, schiet met rust...etc. zoals boven al gezegd was.

Maar nog vind ik 65 euro teveel voor een cake met dit effect.

grote kans , dat deze pot ook in mijn collectie zit over 10 maanden , omdat de kleuren zo verschrikkelijk helder zijn , en de effecten zo rustgevend overkomen .

Waarom is deze eigelijk zo duur echt bezonder vind ik hem niet maar tis wel iets wat je niet snel zou zien op een oudjaars avond

Ik vind dit product veel te duur in verhouding met wat je ervoor terug krijgt. Plus ze schieten hier met 3 cakes, ik denk dat als er eentje had gestaan het een "stuk minder indrukwekkend" was geweest.

------------------------------
Delen Computer

Dit is ook niet een cake gemaakt voor het geweld. Het is gewoon een rustige cake met prachtige crosettes die heel hoog gaan en toch goed tot werking komen. Je moet er van houden. :wink:

heelaas is hij wat aan de dure kant .
maar als ik hem dit jaar te pakken kan krijgen dan wil ik hem mischien hebben
als rust punt in de show

Back
Bovenaan