Fallas 2008

Vond het geen denderende Mascleta...
Wel goed hard en heerlijk tempo en leuke smoke...
Maar afwisseling was ver te zoeken...
Zie liever nog wat fluiters mee de lucht in gaan met de finale...

Maar hoe dan ook was even goede voorbereiding he Erik xD

Helemaal mee eens Daan, vond hem gewoon saai. Ondanks de foutjes, was die van gister vele malen beter.

Dit was een topper van een mascleta.
Pirotecnia Gori staat erom bekend om alles nog klassiek te doen. Niks geen computers voor het vuren. Ze doen (Hij) alles nog voor 90% met de hand. Het begin was er goed, de mascleta zelf liep in een mooi ritme en de finale ging flink tekeer. Ik miste alleen het laatste schot salutes na de mines. Het zou kunnen dat ze zijn blijven staan.

Dit zou ze veel punten kunnen kosten in de eerste Mascleta competitie in Fallas historie.

Heb hem net bekeken en vond hem zekker niet slecht hoor. Oke geen mines ed gezien maar het gaat mij bij de mascaleta om de knallen. Maar die van gisteren was beduidend beter vooral die ground salutes run van de show van gisteren was weer KICKEN!!!

Ik hoor veel dingen over fallas.
maar wat betekend het eigenlijk:bonk::frusty:
dan heb ik het over het woord en het inhoudelijke:wink:

Hey mannen wat vonden we van de mascleta van vandaag???

Ik vond em op zich wel erg netjes...
Continu flink doorgeknal en heerlijk goed lange finalelijn echt geweldig!!!
Mooie (naar mijn mening) traditionele mascleta met hoog niveau!!!
Zo willen we er wel meer zien :D

Hey mannen wat vonden we van de mascleta van vandaag???

Ik vond em op zich wel erg netjes...
Continu flink doorgeknal en heerlijk goed lange finalelijn echt geweldig!!!
Mooie (naar mijn mening) traditionele mascleta met hoog niveau!!!
Zo willen we er wel meer zien :D

Net even terug gekeken en inderdaad zeg, zeer gave mascletà, gaat volgas van begin tot eind door met een lange finale hoor. Geen mines, maar die laatste klappen in de lucht misten niet, die geven zo'n heerlijke druk. :D

Overigens vond ik die van 2 maart ook erg leuk om te zien, allemaal wat rustiger, maar de manier van de opbouw is leuk om te zien, de lijnen steken de volgende rookpotten e.d. aan en telkens gaat dat geknal gewoon door. Ook een prima finale hoor, leuke mascletà zo, anders dan je ze normaal gesproken ziet en dus extra leuk.

Zometeen maar eens even inloggen voor de 4e mascletà. :D

Zo hahaha, die was weer snoeihard zeg! :D:applause::thumbsup::handsup::droolthum
Prachtig, volgas knallen weer, zowel in de lucht als op de grond ging het almaar door. Was het bij de finale nou een dubbele laag? :rolleyes:
Prachtig, zulke mogen er meer komen! :D

Ik zal eens kieken ik zat in de trein :angel:

Lol die burgemeester klinkt echt net als een man hahaha :angel:
Valt me even op :p

Goede mascleta zoals mike al aangeeft SNOEIhard!!! :D
En alles netjes elektronisch ontstoken..
Ze blijven gewoon volle bak de lucht in pompen de gehele mascleta door dat houdt het tempo er lekker in als het op de grond wat rustiger gaat...

En die finale och och och och hij blijft maar gaan echt heeeeeeeerlijk :D:D:D:D
Doet mij er nog maar zo een :p

Naa gewoon 2 rijen naast elakar mike 1 heen 1 terug :)

Maar echt snoeihard was deze continu pompen man :S En check die pyrotechnieker met de stopwatch in de ene hand en de andere hand bij de volgende ceu :D

Het leek toch echt of de tweede rij er weer terug overheen kwam hoor ook als ik em terugkijk blijf ik daarbij...
Maar hoe dan ook hij ramt goed door :D:D:D
Die rookontwikkeling gelijk vanaf het begin ook wauw!

Zo hahaha, die was weer snoeihard zeg! :D:applause::thumbsup::handsup::droolthum
Prachtig, volgas knallen weer, zowel in de lucht als op de grond ging het almaar door. Was het bij de finale nou een dubbele laag? :rolleyes:
Prachtig, zulke mogen er meer komen! :D

Dat noem je inderdaad een dubbel gelaagde finale, die zijn inderdaad altijd erg hard!

De finale is niet dubbel gelaagd zoals jullie zeggen.
Er zit gewoon vertraging in. Dus om de knallen een knaller met 2 a 3 seconden vertraging doormiddel van Time Fuse. Dit is het systeem wat Europla ook gebruikt.

Een echte dubbel gelaagde finale heb ik 2 keer gezien van Vicente Caballer. In 2003 tijdens het symposium en in 2004 tijdens Fallas.

http://freakpyromaniacs.com/album/data/615/PICT0410.JPG

http://freakpyromaniacs.com/album/data/615/PICT0409.JPG

Fallas_2004_Tony_0273.JPG

Laatst bewerkt door een moderator:
Een echte dubbel gelaagde finale heb ik 2 keer gezien van Vicente Caballer. In 2003 tijdens het symposium en in 2004 tijdens Fallas.

Als ik me niet vergis hing er in 2006 ook een dubbelgelaagde finale, op de 17e door ricasa?
Kan me vergissen maar ik dacht me dat te herinneren :)

Oooooooowwwww

Die van vandaag was GOOOEEEEDDDDDDDDD
Heeeeeerlijke finale poeehhh :D
Doet mij ze zo maar :D

OOH kan niet wachten!!!

Oooooooowwwww

Die van vandaag was GOOOEEEEDDDDDDDDD
Heeeeeerlijke finale poeehhh :D
Doet mij ze zo maar :D

OOH kan niet wachten!!!

Dat kan je wel stellen ja, wat een pracht van een mascletà!! :D:applause::droolthum

Dat begin is al ziek, rondom met die mines, in de lucht behoorlijk pompen ook, dan gaat dat een hele tijd non-stop hard door in het middenstuk, dan heel even een rustiger momentje als het in de lucht ophoudt, maar die finale is dan weer snoeihard, zag er prachtig uit met die muur van mines! :D

Kom maar op met zo eentje! :bye:

dit poste javiktala net op fpm :cry::cry::cry: :

The mascleta of tomorrow of pyrotechnics marti, has been suspended as a sign of duel by the murder of an ex-councilman in the village of Mondragón, to thistle of the terrorist band ETA. BASQUE REVOLUTIONARY ARMY). When know more news on the rest of acts I will be publishing it.

er is dus 'n belangrijk iemand vermoordt , en daarom gaat de mascleta van pyrotechnia marti niet door .

Laatst bewerkt:
Dat klopt... MAAR 1 voordeel voor ons: de macleta napolitana is ook verhuisd naar de 15de. deze word geschoten door ik meen parente om 17 uur op het strand!!!

Back
Bovenaan