Falcon

betekent dit dat hij nergens te krijgen is, en echt bij elke winkel waar hij aangeboden word uitverkocht zal zijn? ik heb hem gister besteld bij halfords , speciaal voor dit blokje een kleine bestelling gedaan daar, samen met de steer wrestling, nu maar hopen dat ik hem krijg!!

Bij vuurwerkland Steenbergen heb ik 2 x Beko Sky Screamers gekregen ter vervanging van 2 x Falcon. 's ochtends m'n bestelling opgehaald, dus waarschijnlijk is de Falcon gewoonweg niet geleverd en hebben ze Sky Screamers ter vervanging gehad..
Nu las ik op 't forum van FPM dat de Sky Screamers van productie jaar 2007 echt bagger zijn, en daar heb ik er nu dus ook 2 van staan.. :sad:

Ik heb mijn falcon niet gekregen, besteld bij Halfords maar hij was nergens bij geen enkele Halford geleverd volgens de manager, opzich wel een mooi dealtje uit kunnen halen door 30 euro bij te leggen 2x Condor mee te nemen, dus ben al met al wel tevreden, maar toch spijtig dat ik hem niet heb,

grtz Noname.

Dan ben ik benieuwd ik moet zo meteen 3 x de Falcon ophalen bij de multi mate . Eens kijken of ze ze kunnen leveren .

Nu baal ik helemaal! :) Dus de Falcon is wel geleverd, al is het sporadisch en zeker niet bij alle winkels...

Ik ga zometeen ook nog even een paar Diamond winkels af opzoek naar 2 Falcon's.
Had er in Steenbergen 1 besteld, maar heb dus dat ding van Skyline gehad...

weet iemand of intratuin cruqiuis ze wel heeft.
moey straks me bestelling ophalen hopen maar dat ze hem hebben

had 2 van deze blokjes en ze waren egt TOP mooie dikkere zilveren staarten
de buurt stond er van te kijken toen met deze blokjes naar buiten kwam :D

Wat een geniale bak dit!
Heb 'm gisteren vrijwel om 00.00u afgestoken en wat een geweld was dit zeg.
Flinke staarten met super rauwe fluiters. Iedereen stond er versteld van!
Super.

Deze heb ik ook voorbij horen komen in de straat en hij valt wel heel erg op ja. Misstaat zeker niet tussen flink wat knalgeweld tussen 12 en 1!

Mijn pa had hem ook, echt een heerlijke cake!

De fluit die er vanaf komt is echt heel hard, een toppertje!

Back
Bovenaan