Falcon

Ja, dat lijkt wel de slechte versie van de Sky Screamers :sad:
Ik denk dat ik toch nog even wacht met deze tot de real-live ervaringen :wink:

mm dat filmpje lijkt idd wel op de slechte versie van sky screamers,
Eerst ff een demo bezoeken voordat ik er 5 bestel :/

Deze dus maar van me verlanglijst afgeschrapt.... aangezien ik slechte ervaringen heb gehad met de skyscreamers 3 jaar geleden (heb ik nu bij wijze nog een trauma van!!)

Hopelijk wordt deze cake vanavond geschoten op de demo in Oostburg (Zeeuws Vlaanderen). Ik zal de filmcamera meenemen, dus misschien morgen een nieuw filmpje hier..

Laatst bewerkt:
En ja hoor, de Falcon nu live gezien, 2 tegelijk! De echte 'wow' factor was niet aanwezig. Speelt ook zeker mee dat de cake toch zeker 60+ meter vanaf het publiek werd ontstoken.

In je straatje op 10/20 meter geeft dit natuurlijk een heel ander beeld, maar dan wel 2 tegelijk! Ik zou ze wel na elkaar aansteken, zodat je continu salvo's hebt en geen pauzes..

Zie hieronder het filmpje wat ik gemaakt heb, de fluiters komen echt heel erg hoog. Uit 't beeld fluiten ze nog een stuk door! Aandacht gegarandeerd!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dat lijkt redelijk op de oude Sky Screamers.
Nu heb ik van Steenbergen een mailtje gehad dat ze daar uitverkocht zijn, dus weet iemand een verkooppunt waar ik deze blokken met redelijke korting kan halen. Ik ben bereid een karton af te nemen.

Nu heb ik van Steenbergen een mailtje gehad dat ze daar uitverkocht zijn, dus weet iemand een verkooppunt waar ik deze blokken met redelijke korting kan halen. Ik ben bereid een karton af te nemen.

het is de skyscreamers, daar beko en schuurmans dezelfde eigenaar hebben.

Vulcan fireworks China.

Overigens zou ik het eens proberen bij Wagenvoort Vuurwerk, die heeft ze op voorraad.

Groet,

Wat moet je er in Steenbergen voor betalen?
dat kost ie dan ook bij ons....

Magic

Consumentenadviesprijs was 60 euro, maar Heartworm kreeg 35% korting, dus 39 euro schoon aan de haak. Prachtige kans van Magic om deze cake toch nog te kunnen aanschaffen.
Ik vind het onwijs jammer dat dit nieuwe paradepaardje van Schuurmans Vuurwerk niet genoeg op voorraad was, want nu gaan veel liefhebbers deze missen (onder andere ik).

Consumentenadviesprijs was 60 euro, maar Heartworm kreeg 35% korting, dus 39 euro schoon aan de haak. Prachtige kans van Magic om deze cake toch nog te kunnen aanschaffen.
Ik vind het onwijs jammer dat dit nieuwe paradepaardje van Schuurmans Vuurwerk niet genoeg op voorraad was, want nu gaan veel liefhebbers deze missen (onder andere ik).

Ruben, hoe weet je zo zeker dat ook jij deze cake moet missen? Heb even terug gekeken en zag dat jij 2 x de Falcon had besteld op 19 December.. Neem aan bij vuurwerkland Steenbergen? Ik heb deze ook 2 x besteld, maar dan op 18 December, maar nog niks gehoord dat deze uitverkocht is? :sad:

Heb hem 12 December besteld bij Vuurwerkland Steenbergen, niks over gehoord dat ie op is.
de 29e om 8.00 uur gaat ie mooi met mij mee naar huis! :D

Het verhaal zit zo in elkaar:

Vuurwerkland Steenbergen heeft de Falcon kunnen regelen via Beko Vuurwerk (Beko Vuurwerk haalt zijn vuurwerk uit het zelfde bedrijf (Vulcan) als Schuurmans Vuurwerk). Alleen nu het product bij Schuurmans Vuurwerk zelf is uitverkocht kan dit product niet via Beko Vuurwerk geregeld worden. Nu is er een partij Beko Sky Screamers (uit 2006 volgens de dozen) geleverd, wat in mijn ogen echt niet slechter is!

Het staat helaas al wel meer dan 4 jaar in opslag...
Ik kijk het wel even aan de 29e, anders maar opzoek naar een ander product ter vervanging.

Volgens mij is hij ook niet uitverkocht, maar komt deze bak gewoon pas na de jaarwisseling binnen.
Of is er een winkelier die een foto kan maken van een vol schap Falcons?

heb vandaag nog 1 besteld,daar waren nog 3 aanwezig bij veneboer in drachten:)
maar als je de beko cake kan krijgen altijd doen.:wink:

Back
Bovenaan