MagicSjefke VWC lid 22 okt 2023 #581 Wij hebben nog een 2018 batch liggen, hopelijk werkt het weer een beetje mee dan kunnen we dit jaar nog 1 keer van deze mooie set genieten
Wij hebben nog een 2018 batch liggen, hopelijk werkt het weer een beetje mee dan kunnen we dit jaar nog 1 keer van deze mooie set genieten
C Cadbury Coaster VWC lid 22 okt 2023 #582 josZie zei: Was altijd een super set cakes. Zo jammer dat deze er toen weer uit zijn gegaan. Klik om te vergroten... Amen. Mogen wat mij betreft weer terugkomen. Nr 2 en 5 waren mijn favorieten.
josZie zei: Was altijd een super set cakes. Zo jammer dat deze er toen weer uit zijn gegaan. Klik om te vergroten... Amen. Mogen wat mij betreft weer terugkomen. Nr 2 en 5 waren mijn favorieten.
S schapenvrucht VWC lid 1 jan 2024 #583 2018 versie gehad hier. Was prima, maar niet meer dan dat. Schoot ongeveer tot de maan en was zeker de eerste 3 cakes niet indrukwekkend.
2018 versie gehad hier. Was prima, maar niet meer dan dat. Schoot ongeveer tot de maan en was zeker de eerste 3 cakes niet indrukwekkend.
MagicSjefke VWC lid 1 jan 2024 #584 Hier in de loop van de avond een batch 2018 los geschoten. Brasilian Box 2020 en een Drunk Assortiment 2023 presteerden beduidend beter
Hier in de loop van de avond een batch 2018 los geschoten. Brasilian Box 2020 en een Drunk Assortiment 2023 presteerden beduidend beter