Eyjafjallajökull

Ruben

VWC lid
Eyjafjallajökull

Artikelnummer: IS2117
Artikelnaam: Eyjafjallajökull
Kruitinhoud: 600 gram
Aantal Schoten:
Aanstal stuks: 1
Kartoninhoud: 8/1
Effectomschrijving: Fontein / Sparkler to red green.
Richtprijs: € 24,50
O.a. te koop bij: Zena Olen/ Zena Baarle
is-2117.png

Wij bedanken Original Fireworks voor deze informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze is echt super.Keihard en gigantisch groot.Zelfs op grote afstand zeer indrukwekkend.Laat staan als je hier op een paar meter vanaf staat.Prijs van 23 euro is zeker ok.Hoop dat in de toekomst nog meer van deze 600 grams fontijnen op de markt gaan komen met andere uitwerkingen.

Dit is voor mij echt de vervanger van de showtime crackeling fontein. Zelf vond ik die fontein al bizar, maar die is erg slecht verkrijgbaar in het gebied waar in woon.

Dit is gewoon een topper eerste klas!

Spontaan zitten we allemaal de naam uit te spreken thuis? Ik vind de "ejaculatievol" zoals ik hem gisteren hoorde een geweldige fontijn. 600 gram, ongelovelijk! De Crackling is ongelovelijk hard, en de kleuren zijn een waardige toevoeging. Wanneer je geen rood tapijt op 1 januari voor je deur wilt hebben maar toch wilt genieten van een partij herrie in de straat dan is dit wat je zoekt!

Dit was een heerlijke fontein jongens. Een hele dikke crackling fontein die zowel in hoogte als breedte van het effect dik in orde is. Het mooie ervan is ook dat er rood met groene stars in het midden doorheen te zien zijn.

Inderdaad wat michel al zegt, als je dit in je straat zet heb je denk ik wel flink wat pijn aan je oortjes als je ietwat te dichtbij staat.

Komt er nog een gewoon productfilmpje van? Op die film van Sisser zijn de kleuren niet goed te zien, maar die waren wel dus wel duidelijk aanwezig?

Ja natuurlijk. Zoals ik ook eerder al zei: films komen er allemaal aan, en er waren genoeg filmers verder dus wees maar niet bang.

Er komen nog filmpjes van VWC zelf als ze ge edit zijn!

Het is een flinke fontijn zoals ik het zie! Die gedachten van WAT als hij in mijn straat staat... hmm dat zal zeker heftig zijn!

Alleen "die naam", waarom?

Er komen nog filmpjes van VWC zelf als ze ge edit zijn!

Het is een flinke fontijn zoals ik het zie! Die gedachten van WAT als hij in mijn straat staat... hmm dat zal zeker heftig zijn!

Alleen "die naam", waarom?

Dat is een dikke vulkaan in ijsland vandaar.

Ja oke dat wist ik niet en ik denk dat er genoeg mensen zijn die dat ook niet weten. De naam snap ik wel hoor. Alleen waarom zo moeilijk zijn genoeg andere vulkanen toch?
Maarja het gaat uit eindelijk om het producten zelf.

Je filmpje bestaat niet , zigaar.

Even de goede code gebruiken denk ik:)

Edit, oo ik snap wat je bedoeld. Ik dacht het product is te zien na zoveel minuten in het filmpje. Maar je bedoeld dat je het filmpje over zoveel minuten kan zien.

Mijn fout!

Zo op film een geweldige stuk vuurwerk.
Hier zit behoorlijk veel kracht en lawaai in zo te zien.
Ik ben benieuwd hoe dit in de straat zal zijn haha.

Back
Bovenaan