Eyjafjallajökull

Hier was ik al bang voor. Het crackling is zo krachtig dat de gekleurde parels niet terug te zien zijn op camera.

Kan niet anders dan zeggen dat die met het blote echt dus écht wel te zien zijn. Voor de twijfelaars onder ons :wink:

Ja oke dat wist ik niet en ik denk dat er genoeg mensen zijn die dat ook niet weten. De naam snap ik wel hoor. Alleen waarom zo moeilijk zijn genoeg andere vulkanen toch?
Maarja het gaat uit eindelijk om het producten zelf.

De Eyjafjallajökull vulkaan is een ongelooflijk duur gevalletje geworden toen ze vorig jaar zo'n beetje al het vliegverkeer in noordwest Europa plat legde met haar enorme hoeveelheden uitgestoten as na een flinke eruptie.
Nu kun je dus een van de beruchtste IJslandse vulkanen in je eigen straat hebben staan tijdens oud en nieuw :wink:! Denk dat dat het idee er achter is. Vind 'm wel geestig eigenlijk. Wellicht dat hij ook in mijn straat mag 'uitbarsten' dit jaar :)!

Pff dahm, wat een fontijn ik dag dat ik dit jaar al goed had gescoord met me bugano fontijnen van Zink, maar deze doet egt niet onder! En een crackling effect die heb ik nog niet dus dat word binnenkort weer in de auto stappen naar de grens

Komt een man bij de vuurwerkwinkel. "Mag ik twee van die eija...ei-jaf....van die ronde... Nee, die andere. Die eejaffako....jokoel...GOEDVERDOEMME! Gewoon die fokking IJslandse vulkaan!!!:angry:"

Op film kan ik er geen hoogte van krijgen. Ziet er uit als een leuke crackling fontein, meer ook niet. Maar aan de reacties te horen van de aanwezige freaks was dit toch wel een erg goede fontein. Fors prijskaartje voor een "fontein", maar blijkbaar is dit meer dan dat...

Het zijn in feite 7 fonteinen van €3,29 in een. Nou is het zo dat ik geen losse gehoord heb, maar als ik het zo inschat is €3,29 niet duur per fontein.

Zullen we allemaal even oefenen?
Ey- ja- fjala- jo- kull!

Uitspraak:
Ejj- jah- fjaaa- laa- jooh- koel!

Ik vind het echt een geweldig ding. 't Is ook niet zozeer harde crackling als een soort hard suizend geluid, felwit en dat met die gekleurde balletjes d'r in...hebbe hebbe hebbe

Ja oke dat wist ik niet en ik denk dat er genoeg mensen zijn die dat ook niet weten. De naam snap ik wel hoor. Alleen waarom zo moeilijk zijn genoeg andere vulkanen toch?
Maarja het gaat uit eindelijk om het producten zelf.

Ik vind het juist een lollige naam, hij trekt in ieder geval zeker de aandacht. :)

Ejakulatie fontein, zoiets maar dan anders. Nee even serieus, voor mij en voor mensen die houden van een mooie fontein is dit een must have. Gaat me niet om de prijs want je schiet zo een avond genoeg de lucht in.

Ik vind dit mooi.

Back
Bovenaan