Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jan Willem, kan je al iets zeggen over de ophaal tijden? En op welke wijze je dat gaat regelen?
Ben namelijk al wel bezig met het plannen van de rij-route op de verkoopdagen.
![]()
he jan willem doe voor mij extreme bang rockets maar 8 pakken
thnx
Het is weer ontzettend druk geweest deze week. Ik ga proberen vanmiddag en vanavond de onbehandelde mails af te werken.
Regel jij alles op het gebied van vuurwerk bij Herman en dat moet je naast je gewone baan doen? Hij mag en zal wel erg blij met je zijnIn ieder geval erg bedankt voor de inzet.
Ik dacht misschien dat de bevestiging na betaling gewoon via de afdeling Finance zou gaan, vandaar dat ik het vroeg. Ik wacht nog even af. Wil natuurlijk wel zeker weten dat jullie het geld binnen hebben![]()
Dat is wel balen, ik heb m'n bestelling gisteren naar je gemaild, de 18e...Dat kloptmorgen werk ook en dan vooral om de mails weer te beantwoorden. Zijn er nogal weer een aantal.
Daarnaast doen wij betreft rubro net als onze collega winkeliers een stapje terug waarbij de kortingpercentage gereduceerd wordt tot 30%. Dat geldt echter niet voor bestellingen die voor 17/10/12 zijn gedaan.
Dat kloptmorgen werk ook en dan vooral om de mails weer te beantwoorden. Zijn er nogal weer een aantal.
Toch maar even een check op het forum, omdat ik nog niets gehoord heb. Hoe lang zat er bij degenen die al betaald hebben tussen betaling en het ontvangen van een bevestiging hiervan?
Het is bij mij nu bijna een week geleden en ik heb nog niets gehoord. Zeker omdat ik een storing had met internetbankieren (overmaken lukte eerste keer niet waardoor de betaling 2 uur in 'de wacht' heeft gestaan) en het voor mijn doen best om een flink bedrag gaat wil ik het toch even zeker weten.