Extreme Thunder Rockets [Pijlen Ass.]

volgends mij heb ik ze bij makkelie vuurwerk in vijfhuizen nog zien liggen.
dus je kan het proberen maandag.

voor sommige lastig te vinden maar vanaf amsterdam net voorbij tuincentrum oosteinde ongeveer drie honderd meter aan de rechterkant.

succes
Vanuit Amsterdam is Makkelie Badhoevedorp volgens mij wat dichterbij.

Uitstekende pijlen overigens.

je hebt gelijk, ik heb het even na gekeken het is vanuit centrum 10 km naar badhoevedorp en 19 km naar vijfhuizen.
Maar ik weet niet of ze op voorraad zijn in badhoevedorp en in vijfhuizen heb ik ze zien liggen.

je hebt gelijk, ik heb het even na gekeken het is vanuit centrum 10 km naar badhoevedorp en 19 km naar vijfhuizen.
Maar ik weet niet of ze op voorraad zijn in badhoevedorp en in vijfhuizen heb ik ze zien liggen.

Zaterdagochtend waren ze nog op voorraad in Badhoevedorp.

Hele goede pijlen, ook voor overdag fijn stookbaar spul. Harde burst en zo af en toe een leuk crackling toetje.
Volgend jaar absoluut weer een paar pakjes erbij.

Deze zijn me weer uitstekend bevallen dit jaar, harde burst en goede kwaliteit, heb er niet 1 gehad die tegenviel. Wel hadden lang niet alle pijlen de crackling na de knal, maar ook zonder crackling vond ik ze prima.

Knallen ze wel echt een stuk harden dan bijv whistling thunder queen of binkie? ? Anders dan ga ik ze niet kopen

Zou iemand mij kunnen vertellen of deze pijlen harder zijn dan de sick6 of komen deze niet in de buurt?

Ja gaan harder! zeker.

Het is nog best lastig om de hardste knalpijl te vinden. Ik had vorig jaar die Mad Dog Knalpijlen (Thunder rockets) die waren hard! Geen crackling o.i.d verder.

Ook had ik de Extreme Bang rockets (Die grijze) Deze waren ook erg hard mét een mooi crackling boeketje. Als je deze kunt krijgen voor €5,- zeker een pakkie halen!

En de Sick 6 knalpijlen had ik. Deze vielen wat tegen persoonlijk. Had genoeg pakjes om te testen.. Ze waren op zich gelijk aan de Extreme Bang maar toch iets mindere knal en minder crackling.. Dusja..

Je hebt ook die 'Bomber Rockets'. Deze hoorden te knallen maar bleken crackling pijltjes te zijn. Ik heb ze dit jaar weer besteld (0,75 per 3), kijken of ze dit jaar wel willen knallen.

Flash Rockets heb je ook nog. Deze zouden hard moeten bursten.. Mwa.. Wel leuk voor erbij maar ze zijn vind ik flink aan de prijs. Dit jaar toch weer een pakkie van besteld
(gaan wel hoog deze)

Mvg,

Levensgenieter

Ik heb nog nooit knalpijlen gekocht in Nederland, maar na het lezen van dit topic en de mooie prijs van deze pijtjes toch geinteresseerd geraakt.

Nu heb ik wel een vraag: Knalt een knalpijl als deze harder dan een 40 grams sierpijl (Zoals lightyear)? Hoop dat iemand me dit kan vertellen ;) Alvast bedankt in ieder geval!

Back
Bovenaan