Extreme Thunder Rockets [Pijlen Ass.]

Naar voorbeeld van de Bang rockets maar niet dezelfde uitwerking.

Even nagevraagd, Frits verkoopt zijn oude voorraad Bang rockets voor dezelfde prijs als de nieuwe Extreme Thunder Rockets met het zelfde artikelnummer.

De uitwerking was bij mij (bijna) hetzelfde hoor.

Hier nog een paar foto's van de Extreme Thunder Rockets

s5ftbt.jpg

i2pw6r.jpg

2lbp82w.jpg

20f7nyd.jpg

b8nbd.jpg

Juist ja. Om de prijs gaat het mij ook. Deze zijn flink goedkoper zo te zien. Interessant als deze komend jaar dezelfde prijs hebben.

Ik had ze beide en vond deze nog beter ook. Zeer constante knal bij elk pijltje weer. Bij de extreme bang had ik vaak pijltjes die wel de lucht in gingen maar vervolgens niks deden.

Dank jullie voor de feedback. Hier kan ik wat mee. Als de prijzen lager liggen dan de geldWolff variant, dan is er nu een vervanger gevonden.

Waren inderdaad zeer goed.

Ik heb eindelijk een knalpijl die me kan bekoren. Gaat met windkracht 5 ook nog goed recht omhoog, geeft een goede knal en een lekkere felle crackling!
Topper!

Goede pijlen voor overdags ja. Niets op aan te merken. En stukken goedkoper dan de Extreme Thunder rockets van WOlff. Qua prijs kwaliteit verhouding is dit de beste aankoop wat betreft pijlen voor overdags.

Zeker goede pijlen, een erg harde knal en vooral erg betrouwbaar. Van de 3 pakken die ik had was er geeneen die fout ging.

Had 2 pakken van deze pijlen,vlogen goed ondanks de wind.Knal is prima.Had alleen bij een paar pijlen geen crackling na de knal.

Nu de extreme bang rockets in mijn omgeving lijken te verdwijnen gaan we deze van China red maar eens proberen. Als ik het zo zie, gewoon dezelfde pijlen maar ander papiertje. Goede reacties ook dus dat moet goed komen.
Heerlijk stookmateriaal :). Komen zeker weer een paar zakjes van in de collectie.

Heerlijke pijl en 6 voor €6 is echt een prima prijs vind ik. Vorig jaar aangenaam door verrast dus komt er zeker weer bij dit jaar:).

volgends mij heb ik ze bij makkelie vuurwerk in vijfhuizen nog zien liggen.
dus je kan het proberen maandag.

voor sommige lastig te vinden maar vanaf amsterdam net voorbij tuincentrum oosteinde ongeveer drie honderd meter aan de linkerkant.

succes

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan