Extreme Thunder Rockets [Pijlen Ass.]

Ik vind ze toch wel net zo hard tot harder gaan als de extreme bang rockets. Ik heb ze allebij tegelijkertijd afgestoken en dan zou ik toch eerder voor deze gaan. Want hier zat namelijk nog een erg leuk Ti-boeketje bij met ook wat fellere crackling als de extreme bang. Dat deze wat harder gaat heeft vooral te maken met dat hij minder hoog gaat en hij dus dichter bij je knalt.

Dat ze van dezelfde fabriek zijn geloof ik nu wel. Ik had bij de extreme bang wel eens dat ze de lucht in gingen en niets deden en zo ging het ook bij de eerste extreme thunder.

Ik vond deze duidelijk harder dan de extreme bang gaan! En dat terwijl deze pijltjes kleiner zijn! Het verschil zit hem wel vooral in de hoogte; de extreme bang gaat veel hoger dan deze pijltjes waardoor de knal zachter word.

Ik kreeg je als vervanging voor de extreme bang en ben daar eigenlijk wel blij mij want ik zou niet anders meer willen dan deze!

Ze knallen zeker harder dan de normale extreme bang rockets volgens mijn oren! En de combinatie van een Titanium boeket en Time Rain (De harde knetter) maken het af. Ook gingen de lontjes goed aan en kwamen de beschermers er goed vanaf iets waar ik vaak moeite mee had met de oudere versies!

Volgend jaar weer 4 pakjes!

Leuk als je van pijltjes houdt, maar een binkie knalt bijvoorbeeld harder en is ook nog eens goedkoper. Ze waren wel leuk hoor, maar niet hard en de crackling zacht.

Ik denk dat je dan echt de verkeerde pijlen voor je hebt want deze pijlen knallen volgens mij harder dan de binkie!

Leuk als je van pijltjes houdt, maar een binkie knalt bijvoorbeeld harder en is ook nog eens goedkoper. Ze waren wel leuk hoor, maar niet hard en de crackling zacht.

denk ook dat je de verkeerde had, deze pijlen knalde sowieso harder dan de binkie. daar was de prijs natuurlijk ook na

Nee absoluut niet! Misschien had ik 2 verkeerde pakken maar het waren wel de extreme thunder rockets! En ze knalden overduidelijk zachter, ik kan het ook niet helpen. Volgend jaar nog maar een pakje van meenemen om te kijken of ik misschien een slechte lading had, maar ik ben bang van niet.

ik was hier toch wel tevreden over hoor, knal en crackling was goed, precies zoals ik het in mijn gedachten had, deze komen volgend jaar terug, vooral omdat ik van deze maar 1 pakje had en van de thunder rockets van cafferata 3, deze waren niet alleen per pakje een euro duurder, maar bleven ver achter bij de knal en crackling vergeleken met deze extreme thunder rockets ;)

Deze zijn precies hetzelfde als de Sick 6 pijlen? Omlabeling denk ik. Toch gingen deze wel goed. Erg tevreden, volgend jaar meer van halen!

Back
Bovenaan