Extreme Salute

Voor mij dus een enorm probleem ik woon 200km verderop. Heb verdomme allemaal dezelfde...

Ik heb het ook. Kan me niet voorstellen dat het allemaal dezelfde cakes zijn. Mocht dat wel het geval zijn dan baal ik wel want ik had eigenlijk een karton big 19 besteld...

Ik weet zelf vrij zeker dat het allemaal verschillende cakes zijn. Tik het maar eens in bij google, je krijgt overal andere filmpjes te zien. Ik heb wel vertrouwen erin dat het goedkomt ;)

Dit is de foto van het label van mijn cakes.
IMAG0327.jpg

Laatst bewerkt:
Oorspronkelijk geplaatst door*RB89*

Ik reageer even op de gestelde vragen hier omtrent de ES 3.0.

Er zou op de ES 3.0 een speciaal label komen voor het 80-jarig bestaan van Valk. Daarnaast zou de cake met een dubbele lont worden uitgevoerd. Blijkbaar is er ergens iets fout gegaan en is er een partij ES uit 2012, zonder dubbele lont en zonder valk-etiket geleverd. Alle cake's hebben hierdoor de het etiket gekregen en zijn uitgevoerd met een enkele lont.

Ik heb naast deze ES 3.0 ook de Big19 en deze heeft precies dezelfde omschrijving op de etiketten staan. Namelijk; 761T-1/-2/-3/-4/-5/-6 ipv 761b.

Kortom het zullen ongetwijfeld de zelfde cakes/effecten als de Big 19 zijn, alleen zijn deze niet aan de buitenkant te onderscheiden van elkaar. Wanneer je ze gewoon 'weg' stookt is dit niet heel erg, maar wanneer je op effecten wilde selecteren zal dit erg lastig worden.

hoop hiermee wat duidelijkheid hebben gebracht.

Tevreden, jammer dat ik de effecten niet weet van elke pot maargoed ik heb helemaal geen zin meer om ergens op te zeuren.

Want morgen is het FEEST!

vanavond een karton van deze schatjes afgestoken (extreme salute 2.0), geweldige blokkies, zeer grote boeketten die soms gewoon letterlijk tot aan de grond kwamen en dan nog met mooie mines erbij :D

Ik vond deze per stuk ook tegenvallen. Wel grote boeketten en blaasde de bak van de buurman er met gemak uit maar weinig tempo en veel hetzelfde (had een karton). Misschien volgend jaar per 2 schieten!

WOW

Wat een pracht bakken waren dit zeg. Burst goed, goede mines en erg grote uitwerkingen. Volgend jaar zeker weer en dan iets voor in mijn show bedenken.

Ik had een karton Extreme Salute en een karton Big 19, ik had alles per 2 geschoten.
Alle potten had ik na 12 uur afgestoken.
Wat een geweld komt eruit vooral als je ze per 2 of meer gaat schieten.
De effecten waren zeer groot en de burst was echt goed hard, het kwam makkelijk boven de rest van het vuurwerk uit de buurt uit.
Aankomend oud en nieuw haal ik ze zeker weer, minimaal 2 karton maar dan schiet ik ze per 3 of meer.

Had een karton Extreme Salute 761B uit 2012 gekregen ter vervanging voor een karton Big 19 die niet geleverd kon worden. Wilde ze eigenlijk al 12 tegelijk in W-shape schieten, maar vanwege tijdgebrek heb ik ze maar alle 12 met roze visco in de doos zelf doorgelont. :)

Zie hieronder het resultaat:

Heerlijke bakken. Had ze 2012/2013 wel maar dit jaar niet. Nu toch wel beetje spijt van alhoewel ik wel de Big 19 had...redelijk vergelijkbaar. Je kan niet alles hebben. Dit jaar misschien maar weer de ES.

Zijn nu voor 60,- per 6 in Olen te krijgen :D

ES van Wolff komen van producent Everwell.
Die van Zena staat VWV Rotterdam op (Vuurwerkvisie).
Producent HFF Ltd. China.
Twee verschillende fabrieken dus.
Zijn die dingen echt hetzelfde?
Denk dat eerste filmpje van Thunderboy in ander topic moet.

ES van Wolff komen van producent Everwell.
Die van Zena staat VWV Rotterdam op (Vuurwerkvisie).
Producent HFF Ltd. China.
Twee verschillende fabrieken dus.
Zijn die dingen echt hetzelfde?
Denk dat eerste filmpje van Thunderboy in ander topic moet.

Nu je dat zo zegt, bedenk ik mij ineens dat er inderdaad 2 versies verkocht worden...
Ik had de vuurwerktotaal versie (zelfde als thunderboy), maar dat is inderdaad een ander topic.

Back
Bovenaan